Mad World

Jag har så tråkigt, jag har SÅ tråkigt att höjdpunkten på dagen var att gå ut och träna.. Den här sysslolösa livsstilen passar inte mig, jag känner att jag håller på att bli galen. Att det inte är långt kvar innan mina kära roomies märker av det och skeppar över mig till ett psykhus.

Men jag har sån tur att dom oftast är borta på dagarna då jag håller på att bli galen. Och det hjälper ju inte att alla tv program är typ Oprah, Dr Phil Jerry springer och tv shop. De är sånna program som gör en galen! Eller så blir man hjärntvättad. Sen har vi ju glamour, days of our life och hem till gården.. Dom gör ju en hjärndöd!

Så nu kom jag på att jag kan skriva ner min galenskap här så spårar jag inte! :P

/ X

Kommentarer
Postat av: Esmeralda<3

Skulle du gilla om jag skrev om träning och hälsa? Isåfall, vad vill du helst läsa om inom träning och hälsa?

Svara här:

http://esmeraldaaa.blogg.se/2012/january/traning.html#comment



Om inte kan du iallafall kolla in bloggen, en blogg fylld av variation. Kanske hittar du något inlägg du gillar=)

2012-01-16 @ 21:13:11
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback