bara massa dumheter.

ibland är det kul att vara en barnslig människa, dagen började med lite lejonkungen 3 med mupparnas drottning, Sandra ;D höhö! Äntligen fick man se den filmen igen! :D men sen skulle Sandra smita hemåt för att gå på middag!

Men senare hörde Jessi av sig, det var länge sen man såg henne så vi bestämde oss för att ta en fika i stan där vi uppdaterade varandra om allt onormalt man gjort och alla konstiga människor man mött.

Jag har aldrig skämts så mycket som jag gjorde igår på caféet. Jag beställde en mocha blanco, och hon som jobbade där såg lite konstigt på mig och verkade allmänt förvirrad. Jag får min dryck och inser att det här var inte vad jag ville ha, det var helt fel.
Det såg rent av äckligt ut, så jag säger till henne med skamsen röst att det där var faktiskt inte vad jag hade beställt, den skulle innehålla en espresso. Mannen bakom mig i kön ser lite irriterad ut och jag skäms mer. Hon gör om allt och ger den till mig och även denna gång så ser jag att det är fel.. Mannen bakom mig trummar otåligt med foten och ger mig irriterande blickar. Men jag ville ha det jag beställde så jag nämner ännu en gång att det inte är rätt och pekar på skylten vad det är jag vill ha, hon nickar och ber om ursäkt och jag ber om ursäkt lika mycket och jag börjar rodna.
Då ger mammen bakom mig ifrån sig en irriterad grymtning och en suck.. och jag vänder mig om och ler ursäktande och han gav mig en mördarblick och jag önskade att jag bara kunde försvinna från jordens yta en stund eller att jag bara hade tagit den första drycken jag fått och gått. Men ack det gjorde jag inte, sen får jag det jag beställt och försvinner lika snabbt som en bankrånare!

Efter det så beställde jag bara en vanlig kaffe, då kunde det ju inte bli fel!

Vi kommer hem till mig och lodar, går in på sidan omegle och börjar driva sönder folk, fyfan vad vi garva, jessi har fanimig inte alla skruvar på plats när hon kan komma på så konstiga saker!

sen.. kommer kim hem, höhö. Jag ser att nån kör in på vår uppfart och jag fattar att det är kims vän som skjutsat hem honom. Så jag släcker lite lampor ber jessi att vara tyst och gömmer mig.. Kim öppnar dörren och kliver in i huset, vad han inte vet är att jag lurar på honom och när han minst anade det så hoppar jag fram från mitt gömställe och skrämmer honom. Oj Oj OJ vad rädd han blev moahaha, men fy fan vad kul jag hade det. Han muttrar massa saker och svär lite och säger att nu jävlar ska jag få igen. Sen så ska han tjafsa lite men jag bara asgarvar, detta var verkligen lyckat.

Duktig Zenya sätt inneboendena på plats! :D
/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback