Kaffe mani

Jag jobbade idag! lite fult att jobba när man har skoldag, men vad gör det?
Iallafall för dom som inte vet vad jag jobbar med så jobbar jag med att dela ut provsmakningar i butiker :P
Moahaha!
FAst fy vad alla som jobbade var skeptiska mot mig. Killen som hade jobbat dagen innan med det jag jobbade idag hade tydligen klantat till sig. Det gick då ut över mig och de trodde jag skulle vara dålig. TACK!
Men jag visade dom.

Idag skulle jag bjuda på lyxigt kaffe som var fucking svindyrt! :O Fattar inte att folk kunde köpa det :P
Men det beror på att jag är så himla flirtig ^^

Nej, men grejen jag ville komma till var att jag drack svinmkt kaffe. Jag tror jag drog i mig en liter kaffe eller mer?
Och nu har jag en jävla baksmälla?! EN kaffe baksmälla, hur fan går det till? Hur är det möjligt? :P
Jag mår så piss och jag har kissat tre liter.
Men det sjuka är att jag vill ha mer kaffe, haha.

Borde jag inte vara äcklad nu, men nej det är jag inte. dum jag är-
Juste jag har fått huvudvärk av kaffet också.
Nej nu ska jag ta kaffe, ciaao!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback