för att tjata

Okej jag hade problem med att somna igår, var trött men ändå inte?
Jag pratade med lida i telefon, kände mig trött så vi slutade snacka vid halv ett? Men då var jag inte tydligen tillräckligt trött, fast jag var dö trött!
Sen vaknade jag med största baksmällekänslan, men som inte hade något med alkohol att göra. KUL!
Det var kaffet det kan bara ha varit det, så jag och min syrra degade på soffan i tusen och tusen år!
Men nu ska jag vara taggad för jag är påväg att gå på fest, men jag har fan inga strumpor att ha på mig, jag har alltid värsta I-landsproblem. Så egentligen borde jag skämmas 24/7..

Aja nu ska jag iallafall på seriös strump jakt. Sen ska jag slå in min moders present.
Men frågan är: Är det fräckt att ge sin mamma anti-rynk krämer? Haha

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback