What a girl wants

Det finns två saker en tjej vill ha: Sin livs stora kärlek och sin pappa.
Varför en tjej vill ha sin livs stora kärlek kan vara för att man ser det på film. Säg en chic movie där tjejen inte får sin sanna kärlek. Nämn en. Jag kommer inte på en enda såhär på rak arm.

Men den andra saker man som tjej vill ha, sin pappa, det är väl påverkat av det man brukar höra ofta: Pappas lilla flicka. Eller att man när man gifter sig ska gå upp längst gångne med sin pappa som lämnar över en, eller att pappan ska godkänna mannen av sina drömmar.

Kollade på "What a girl wants" idag med tre flickor var av ingen har sin pappa. I slutet av filmen så kände man den dära spänningen i luften att vart är min pappa? Det var typ knäpptyst.

Jag tror att innerst inne är alla pappas lilla flicka och det går inte att göra någonting åt det, och innerst inne så drömmer alla om sin prince Charming. Så att tycka chic movies är töntiga är väl att ta i som tjej när alla har gemensamt att man vill hitta sin kärlek.

Nej jag är en stolt drömmare. Skulle aldrig passa på att ha min pappa att dansa med på "mitt bröllop" även om jag aldrig riktigt har drömt om att ha ett.

Så vissa saker känner man fast man inte talar högt om det, alla vill ha sin pappa vid sin sida. Så what a girl wants är precis det man såg i filmen!

/ X


Kommentarer
Postat av: lels

så sant söstra mi.

Postat av: Camilla

Du är verkligen spot on här.. och believe me jag vet vad jag talar om :p
underbar blogg btw, uppdatera oftare :)
kramkram

2008-02-18 @ 23:14:58
URL: http://millutt.blogg.se
Postat av: Sandra

hej zenya.
kul att man hittade dig här, med lite hjälp av jessi men det håller vi tyst om ;)
jag håller med dig om inlägget.. spana in min och min kompis blogg också. odiladi.blogg.se som sagt.
pussssss gullet

2008-03-18 @ 21:06:52
URL: http://odiladi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback