Habib (i)

Idag var det som tidigare nämnt andra habib dagen och den här gången bad dom mig att ta med min två polare och helst några killpolare oxå. Men jag hade ju inga bra killkandidater direkt. Det sa jag även till hon som ringde. Sen ringer hon tillbaka till mig igen och ber mig kontakta en annan brud och fråga henne om hon har två killpolare. Iallfall och idag morse ringde Habib-bruden även kallad Frida och sa att det inte behövdes några killar utan att jag skulle bjuda med en till tjej istället! Självklart gör jag det och jag försöker nå Wendy (kill bruden ^^) men utan resultat.

Sen möter jag och Malin Wendy på bussen då hade hon bjudit med sig två killar. Då blev det lite pinsamt att berätta för henne om att det inte behövdes. Men tur var så löste det sig och dom killarna fick vara med iallafall!

Jag kan bara säga att jag är så stolt över mina små begåvade teaterpolare :D
Hur duktiga som helst! Sheet liksom!  Eloge till Malin som inte direkt är teater apa som klaffade Tony repliken när ingen annan gjorde det och att hon tog för sig! Skitmodigt ju , Weell done Malin :)
Inte för att Lida och Adia var dåliga men you know guys vi vet redan att ni är riktiga teater apor :D

Jag gillar den där Frida som jobbar för Habib just nu, hon är en riktigt trevlig tjej, som Lida sa jag önskar att jag hade ditt jobb! Det verkar så himla kul att hålla på med saker bakom kameran, självklart skulle jag älska att arbeta framför kameran också, men whata heck skulle vara minst lika glad att vara bakom!

Vi gjorde en scen där Habibs brorsa ska slå till sin bror lite för att han har gjort något och vi skulle vara brorsans "brudar" och se allt och säga till Brorsan! Det var kul! Men jag fick inte ha pitbullen Chin för dom glömde bort att ge mig hunden ^^
Aja det blir nästa gång som är den 20 sep :)

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback