enemeneheneboo

Det är så bestämt, helt spikat, turnebuss och en jävla massa fucking kuk Alby!
Så på höstlovet (v.44) drar man ner till götaland, typ gbg glassigt?!
Så då blir det myspys och jag ska så vara jobbig ^^ moahaha! Äkta hemoroid ^^
Hihi, vem vill sova med mig? ; )

Aja, idag drog vi 4ut och fikade på cofi ^^ blev lite kladdigt med kladkakan, så syndigt, men en latte till det med chokladmints sirap ^^ gott folk spoila inte goodie latte med socker, det är mitt tips.
Haha, det som "lärde" mig det, snarare tvingade mig det var syrrans mange på Bellman's liksom ^^

Iallafall imorgon är det första riktiga fejmdagen det ska bli så kuuligt! miss that juu!

/ X

Kommentarer
Postat av: liduz

s

2007-09-02 @ 23:44:04
Postat av: c

asså jag fattar inte ett skit om vad du snackar om

2007-09-03 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback