Det var på tiden

Symptom: Trötthet, huvudvärk
Diagnos: Sömnbrist
Motverkning: Gå och sova
Biverkning: Inga nämnda hittills

Jag är körd i huvudet idag, känns lite som om jag inte är vid medvetande ibland. Konstigt?
Iallafall nu är mamma hemma och det betyder no more "baby sitting" vilket är skönt, började få lite smått panik.
Jag måste erkänna att jag är jävligt glad över att sången blev inställd idag hade ingen energi för fem öre.
Dagens plus då, allt innan känns så blööh, jag tror jag gjorde bra ifrån mig på Psykologin och matten jag som smort.

Veckans mega plus, Erja Spanska Läraren är sjuk resten av veckan, vilket leder till INGET SPANSKA PROV PÅ FREDAG LALALAAA! Andas kvinna andas! Så jag behöver inte direkt tänka på det då.

Nu har jag fixat min dator den är fresh as a .... (fill in the blank) Vilket betyder fan jag måste installera en massa tjafs, fast nu slipper jag allt annat skit iallafall! :)

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback