Varför just jag?

Varför är det just jag som lyckas ta fel buss av två möjliga och hamna i det största slumkvarteret där det tydligen har begåtts en massa brott nyligen, och att jag såklart ska flina och småfnissa åt mig själv när jag kliver på en annan buss för att ta mig hem. Bara för att jag fnissa och flina började alla kolla konstigt på mig. Kanske också för att jagi nte passade in där?

Varfär är det just jag som lyckas säga : VEM FAN SPELAR MUSIK CP-HÖGT?
När minuterna innan killen med CP i klassen berättat om hans sjukdom?

Varför är det just jag som lyckas peka finger åt fel person i Alby, när det var meningen att jag skulle peka åt två tjejer jag känner. Istället blev det en alby-bo som jag, fördom, var rädd för att han skulle vända om och slå ner mig!

Varför är det just jag som säger: AHA du menar negerdunk. Till en mulatt jag precis träffat.

Kort sagt, varför lyckas jag alltid med att hamna i dumma situationer. Det är lite pinsamt. ^^

X

Kommentarer
Postat av: ems

älskling det är inte pinsamt, det är underbart! tänk så mycket man har att skratta åt när man har en vän som du. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback