snooor

Jag har sen jag kom hem idag gått och dragit in snor i hjärnan, ni vet man bara suger in allt igen ^^ För min näsa har helt plötsligt fått för sig att rinna, som värsta niagrafallet. TACK!
Ja så sitter jag där vid matbordet med mina böcker och papper utspridda åt alla håll när jag hör syster säga till bror:
- Men pilla dig inte i näsan!
- Jag pillade inte i näsan...
- Tror du jag är blind eller.. Jag såg ju det!
- Men jag kliade bara.. Det kliade ju på insidan, vad ska man göra då?
- Men använd papper!
- Men papper är för mjukt, det går inte att pilla ut saker i näsan med papper.

(bror fortsätter pilla sig i näsan.)

Jag tyckte det var kul, typiskt min bror att säga. Men det jag tänkte på när han sa, det kliade på insidan, var Lejonkungen 3! Den scenen är så klockren. Sen har jag ju faktiskt barnslig humor. Fan jag ska ta och leta upp den filmen, måste spana på den igen! Så kul :D

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback