Scuola

Ciao tutti!
Idag kan jag pricka av en grej av veckan alla måsten. Jag gjorde det fruktade spanska provet. Kul att jag blandade ihop allt, men jag lär få G. Den bokstaven jag hatar mest om den inte kombineras med ett V eller till och med MV. Jag har nyligen upptävkt att jag verkligen inte nöjer mig med G att jag verkligen hatar det så mycket att jag kan bryta ihop. Som jag gjorde idag när jag gnällde om att jag inte skulle hinna med allt! Fast det var mer fejk än true feelings. Ville ha mammas uppmärksamhet HAHA!

Syster och jag.
- Vad är stadsstat?
-Vah?
- Jaaa, Rom blev en stadsstat?
- Eh, det står fan statsstad, kan du inte läsa? :P
- Sluta.. det är inte kul. Jag har fan lätt dysilexi!
- Har du inte alls det, sluta fjolla dig!
- Men idiot jag har det!!
- Visst visst, typiskt en Zenya ursäkt.
- Fan vad du är dum jag har fan det.. Idiot.


Senare, mamma och jag.
- Kul nu blandar jag ihop alla bokstäver igen när jag läste.. Jag hatar det jag kunde inte ens läsa statsstad idag!
- Men det beror ju på att du har lätt dysilexi!
- Jag vet! Säg det igen och högre så HON HÖR.
- Du har lätt dysilexi!
- Aaah där ser du, hörde du det?

Syster:
- Aha.. Men vafan jag tänker på riktig dysilexi.. Du kommer ju alltid på så dumma ursäkter, så vad ska man tro?

Tack säger jag då :P
/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback