Fuck mitokondrie

Varför, varför behöver jag veta hur jag är uppbyggd när jag vet att jag lever? Det är dagens fråga.
Jag är lat, nu vet du det om du nu inte visste det. Jag är så lat att jag har gett upp. Jag orkar inte göra narturkunskaps frågorna för jag fattar ibland inte min lärares papper. Dom är faktiskt helt fucked up. Så jag kom fram till att jag vet att jag lever och är frisk (i allmänhet). Så då behöver jag inte veta vad en mitokondries delar heter ^^ Den är ful och liten. Jag vet att den finns i min kropp, i mina celler. Vet den allt om mig? Nej, då tänker jag inte ta reda på allt om den. Så punkt på dig!

Jag är lat och jag orkar inte, det här var min ursäkt till att inte göra det tills imorgon. Jag lär mig det en annan dag när solen skiner, djävulen skrattar och gud pissar på mitt huvud. :)

Nu ska jag packa min nya handväska med alla böcker tills imorgon så ingen lärare kan klaga på mig. Min under-outfit ska vara min nya fina BH som jag oxå införskaffade idag! Den är fin ^^

"Peace jao , tagga bre" - citat från en italienare som Lida har fuckat upp :D

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback