från Hero till Hiro

Jag började denna helg med en chill kväll hemma hos Malin. Jag kom med Ps2 och guitar hero och hon kom med godsaker och sällskap. Jag vär säker på att Malin skulle gilla guitar hero men jag visste inte att hon skulle gilla det så mycket! Det var hur kul som helst att se Malin spela och spela och spela! Nu kan hon verkligen säga att hon förstår mitt beroende! Det är verkligen en drog på något sätt!
Jag crashade där iallafall, och vaknade helt utvilad dagen efter och jag fick möta Malins fasa ^^
J-nånting-line, bernts halvsyster?, jag hoppas Malin överlever detta!

Idag dåra var man då på "Jag är en fågel nu". Namnet på den föreställningen är flum, föreställningen VAR flum. Men jag skrattade iallafall! Klungen heter teater gruppen om det säger någon nått!
Jag älskade sketchen med Katla som inte hade någon snopp. För han hade klippt av sin snopp med två nagelsaxar fast han inte hade gjort det! *grimars*
Det var rikitgt underhållande alltså Katla!

Nu ska jag kolla på ännu ett avsnitt av heroes med min favorit Hiro, hur kan man inte vara lost i han? ^^

Kul att släktingarna har kommi på besök när det är skolfoto imorgon, då syftar jag på finnar. Kulkuk!

/ X

Kommentarer
Postat av: Ems

HAha ja du jag förstår dig-- harinte vågat testa dt speletän.. tror inte jag skulle kunna gå i skolan efter dt.. Såååå vi tar dtnågongångjag har tid attspela ;) Men du Zenyafan..
Lyssna på den här låten.. : http://www.youtube.com/watch?v=giPFaa6KZO0


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback