2,5 tim och miljoner papper

Kul, idag var det en uppsatsskrivning och jag satt och skrev i 2 och en halv timme och resultatet blev 4 och en halv sida. Jag har ingen aning om det gick bra eller om jag fick fram mitt budskap. Jag vill inte ha bara G men jag tror att det blir så. Fast själva innehållet var jag nöjd med grammatiken var bra. Men jag vet inte om dom anser att jag höll ramarna eller ämnet. Jag tyckte jag höll ämnet, sen är det ramarna jag är lite orolig över.

Seriöst asså, jag är slut i armen, jag har fått skivkramp. Palla at jag är otränad men trött efter att ha skrivit, det är jävligt lame asså! Såklart dagens fjolligaste.

Nu ska jag egentligen göra mitt historia arbete men jag känner mig lite halvt otaggad. Jag är trött och seg, vil jätte gärna spela guitar hero. Men jag måste få historian gjord. Det är due tomorrow ^^
kul kul kul kuk-kul

Jag har ingen aning om vad jag ska göra på min sista fråga på historian, har ingen inspiration. Hmfr!
Aja får väl bara tvinga mig själv och hoppas på att jag får mer än G på det iallafall ;P

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback