samtal

Rektorn ringde hem till mig idag dåra, jag sa till henne att min mamma var ute på arbetsresa, som hon var.
Att min mamma inte kunde nås. Jag var helt ärlig, för det var ju så.

Tror ni inte att hon ringer hem iallafall?
Hej detta är Ylva, rektor på HGY.
Hej.
Vem är det jag talar med?

Snabbt kom jag på att jag inte skulle säga mitt namn så hon inte tror att jag ljuger.
Det är linnea.
Linnea, vem är det?
eeeh.. Linnea Kilickiran som bor här kanske?!?!
Jaha ja, så pass.. ehum. Finns det någon mamma hemma?

Palla kolla upp på mig och itne tro mig? Så jag förklarar övertydligt.
Nej, tyvärr. Hon är ute på en arbetsresa och kommer inte hem förrän väldigt sent ikväll.
Haha ja ja juste ja men ja juste så var det ju haha jajuste.

Palla låtsas att man kom ihåg det förrän nu, det lät ju så fejk. Sorry girl, busted!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback