Ingen Mika, Bjud på fika ^^

Var ju som sagt planerat att man skulle spana in Mika idag.
Men så får man hörde när man kommer till Kungsan att Mika är sjuk.
Han har tydligen fått öroninflammation och får inte flyga.
Farbror Doctorn hade förbjudit det.
Dom hade t.o.m. fått sett läkarintyg på det ^^

Iallafall, jag och Matilda hade lyckats få platser någorlunda nära scenen.
Parents, som jag har sjungit på en gång ^^
Och då var det ganska mycket tomrum.
Så då var det bara för Matilda och mig att mysa i allt det där spacet :D
Hon ä ju ändå min Lesbian Lover

När Empsi pemsi kom dit var det lite mer folk så hon fick pressa sig fram.
Men när Sonia kom var det så mycket att det knappt var genomtränligt!
Eh, det hände fort!

Juste cred till Sonia som var så skillad att hon lyckades fånga en tröja!
Snacka om fighter.
Inget cred till Emilie som inte sa till den där killen att hon tyckte han var snygg.
Fast egentligen var han ful.

Jadu, vi såg E-types come back..
Vilket var lite kul faktiskt.
Men hur gammal är den där snubben egentligen?

Sen var det ba massa Måns och Erik och skit så vi smet därifrån.
För vi kom för Mikas skull.
Vi satte oss i  en backe och njöt av musiken .

Sen började Sonia och jag dansa och skit.
Vi luckades dansa så vi sparkade bort en kullersten ^^
Lyckat.
Så det blev mitt implantat.
Och matilda den söta saken, lekte värsta paparazzin ^^
Sen började folk frysa så vi smiter till Max..
Var fan förlång kö till mcDonalds.

Där inne komemr små brudar och försöker trängas. PALLA
Så jag säger till dom.
Så hör jag att en säger:
Subba..
Snacka om att jag lacka.
Så jag sa med samma äckliga ton plus lite ironi:
Hooooora... och så fjoll fnissa jag efter.
Palla kommentera brudar, kö är kö..

Efter lite food så bara ställer vi oss lite utanför själva kungsan.
Där chilalr vi , där SOnia och jag kommer på att vi ska sjunga!
FÖR VEM BRYR SIG JAG VILL KNARKA JAG TAR VAD SOM HELST!
Och får en jefla massa konstiga ögonkast..

Men det var kul.
Sen så ska vi köra Natalie och Nadja scenen från musikalen.
Så vi börjar brottas.
Efteråt säger typ Matilda till att det var nån snubbe som hade filmat oss ^^
HAHAHA

Efter lite sko provning och fotning.
Och lite "Zenyas sko röker på"
Drar vi mot Sergels Torg.

Påvägen dit fortsätter jag och Sonia sjunga jag vill knarka låten.
Och folk kollar ju såklart när två tjejer skriker allt dom kan.
Sonia hade för tillfället Emilies skor med bra hög klack.
Och hon är en plattskoare ^^
Så hon gick lite konstigt.

Plötslig är en kille ikapp henne och vi tror såklart dom ska kommentera sången.
Men han ba:
Ursäkta, men asså har du förstora klackskor eller...??
HAHA snacka om oväntat..

Senare säger Matilda att man hörde en massa kommentarer om våran sång.. 
för både Matilda och Emilie sprang iväg från oss när vi började sjunga..
Snällt!

Efter lite gående och skrikande så sätter vi oss på en tub till Alby.
Där vi tänkte byta till buss till Tumba.
Tidsfördriv!

När vi kommer till Alby är jag as pissnödig.
Det är Sonia med och Matilda.
Men Matilda var inte lika frestad att pissa i det fria.
Sonia springer långt åt helvete, medan jag satte mig och pissa precis vid vägen.
HAHA, fin tjej man är ^^
Och precis när man var klar så kör en bil förbi.
Snacka om luck!

Iallafall resten av vägen hem gick smärtfritt.
Förutom att jagi nte fick tillbaka min sko.
Så den ska jag få tillbaka imorgon.
Okej?
Titta vad fint jag har bloggat! Nöjd? ;)
/ X

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha jag är helnöjd :D

Postat av: Sonia

hahah, grymt kul. du får din sko ngn dag :P. (kul att gå med olika par på stan ;) ). grym kväll!! FÖR VER BRYR SIG JAG VILL KNARKA JAG TAR VAD SOM HELST !! HEH

2007-05-19 @ 22:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback