80's

Idag så var det planerat att man skulle till Nrj in the Park.
För att spana in Snook ^^

Jag väcktes av Malin vid ett.
Hade vaknat några ggr innan men inte pallat att vakna.
Så jag somnade bara liksom om.
Vid 12 hade Sandras föräldrar kommit!
Men jag orkade bara inte gå upp och hälsa.

Men vid ett så steg jag iallafall upp.
Och var typ helt nyvaken när jag hälsade.
Vilket roade alla..
Varför?

Jag försökte klura ut vad man skulle käka.
Men jag var inte sugen på något.
Tills mina ögon fastande på pannkakorna som fan i kylskåpet!
Jackpot ^^

Jag hade inget bättre för mig än att bara lägga mig på soffan istället sen.
Så där fastnade jag ett tag och kollade på film.
Med Sandra, min syrra och Rambo.

Min syrra säger att hon skulle vara hemma idag.
Och ville gärna att jag med skulle vara det.
Med närmre eftertanke kom jag på att vi inte hade umgåtts på ett tag.
Så mina dagsplanera var ändrade.
Hemma kväll.

Min syrra berättar en hemlighet och jag börjar asgarva.
Och typ säger något att jag ska säga det till na na na.
Då blir hon helt plötsligt pissed.
Jag får panik och börjar be om ursäkt.
Men hon godtar den inte.

Hon börjar gå ut, för hon skulle gå och handla.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Så jag hotar henne.

- Om du inte kramar mig och tar emot min ursäkt kommer jag gråta.
  För jag ska ha min mens snart och den gör så att jag gråter.
  Det vet du!!

Mamma:
- Off, vilket hot!
Min syrra vet att det är så jävla sant att jag blir pain när jag ska ha min mens.
Så hon börjar garva och tar emot min ursäkt!

Mamma hade grillfest idag då typ.
Hon grillade kort och gott.
Fyfan vad gott!

Jag och syrran börjar spåna på vad vi ska göra.
Vi vill spela Singstar.
Men både hon och jag vet att det saknas en del till det.
Vi båda börjar leta som fan efter den delen.
Men finner den icke.

Båda hade tänkt på samma sak.
Man kan kanske köpa en ny sån.
Jag funderar på hur mycket pengar jag har.
Kommer på att jag är pank.
Min syrra är inte så rik heller.

Så vi går till mamma med våra puppy eyes.
Det slutar med att vi får lite pengar.
Eller lånar rättare sagt.

Sandra hade inget val hon fick köra oss till Maxi.
Vi letar efter en sån där adapter.
Men hittar ingen.
Vi pallar fan inte köpa ett helt nytt set som vi redan har.
Så mamma kollar med grannen om dom kanske hade lånat den.
Men det har dom inte, men vi får låna deras.

Vi försöker hitta någon som jobbar där för att få kolla på lite spel.
Men ingen är där.
Då ser vi en telefon man ska lyfta upp så kopplas man till personalen.
Men ingen vågar prata i den.
Sen ger jag mig och säger att jag kan göra det.

Men när det kommer till kritan så vågar jag inte.
Då kom jag på idéen att man bara lyfter upp den och sen lägger på.
Då lär nån reagera och komma.
Så jag gör det.

HAHA, syrran gillade inte min idé.
Men bara några sekunder senare kommer en personal gående.
Jag försöker fort hitta nått att göra.
För det var så pinsamt.

Ja det var ju så jävla smart av mig.
För då lyckas ju personalen försvinna.
Jag vågar inte leta upp han.
Så jag skickar syrran att göra det med kommentaren:
- Meh han är ju ung, du kan väl ragga på han!
Fick mördarblicken..

HAHA, så hon letar upp han vi får hjälp iallafall.
Så vi bestämmer oss att köpa ett nytt Singstar.
Det blev Singstar 80's.
Wiihu!

Vi kommer hem och jag blir den lyckliga som måste smita över till grannen.
HATAR DET!
Iallafall samlar mod och går dit.
JAg tänkte vafan ingen ser mig typ.
Men hela familjen sitter i köket.
Och köket har miljoner fönster som är precis vid ingången.
Jag ser att alla kollar på mig.
Så jag kollar bort och låtsas som ingenting.
Bara för det SNUBBLAR jag..
Yeeees!

Vi samlar oss vid tvn.
Kopplar in PS2.t och börjar spela.
Det var jag sandra och syrran.
Sen kommer jag på att vi ska ragga dit mamma också.

Så då var mamma med, fy fan vad kul det blev!
Det var så jäkla kul att tiden bara flög iväg.
Vi spelade liksom från 20-23.
Jeflar!

Neej det var en riktigt trevlig hemma kväll! :)
/ X

Kommentarer
Postat av: Sonia

bra att du hade kul!! jag hade dock lite otur igår på nrj hehe, berättar när vi ses ;)-

2007-05-20 @ 10:24:42
Postat av: Cathie

Hehe låter som en trevlig dag :P
Najs blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback