Uppsala, långt!

Jag och Lida åkte in till stan för att gå till Bengans.
Men det tog lite tid att komma dit.
Jag skulle först hem till Lida.
På vägen dit stötte jag på en människa som tillhör det förflutna. <-- vill inte ha kontakt.
Ehm, han såg mig. <-- fuck
Sen på bussen får jag ett sms av han.
Han hade fortfarande kvar mitt nr. <-- patetiskt?
Han skrev typ:
Trevligt att se dig igen, fan va söt du var! läget?
pussar och kramar.

hmm , jag ba:
haha mjo visst! Allt är prima faktiskt, sj?
och han svarar på det med.
Sen pallar jag inte svara.

SEN :O ringer han mig när jag är hos Lida med dolt nr. <-- eeeh?
Han frågar om det var mig han sa hej till!
Man ba eeh, du har ju redan skickat sms till mig?
iallafall han vill ses, men det vill inte jag. <-- absolut inte.
Ska säga att jag har en avundsjuk pojkvän.
Så det är ingen idé! <-- Haha!

Iallafall, vi kom iväg tillsist från Lida. <-- finally ;)
Senare får Lida samtal av Tanja.
Hon undrade om Lida skulle till Uppsala. <-- Kväll med krök.
Snacka om sista minuten bestämmelse.
Så Lida och jag fick stressa med att fixa nått vi kunde dricka.
Ja, så vi fick skämma ut oss och gå till systemet och försöka ragga upp nån att köpa ut.

Den som sa ja, var en alkis.
Han bad oss att gå iväg en bit. <-- In till Ica.
Men vi gjorde inte riktigt som han sa.
Ja tur det, för vi såg hur han stack iväg med Lidas pengar
Lida såg det, och vi sprang efter.
Fittan sprang in i en musik affär.
Men vi stod bara utanför och väntade...
Så kommer han ut och Lida ba:
- Ehm, köpte du det då?
- eh, vem är du?
<-- Svarar alkisen.
- Du skulle ju köpa ut?
- Det vet jag inget om..
- Har du köpt?
<-- Lida kollar ner i hans påse.
- Vah?
Och så smiter den jäveln och vi kan inte komma efter han. <-- Dumma alkis
Där rök lite pengar. <-- Tack!
Efter lite suck, stön, om och men så är vi igång igen.
Då ser Lida en het het het kille och hon flirtar tills att han ska köpa ut.
Den tjejen har skills asså!
Så det var kirrat! <-- Bara cigg kvar.

Det fixade vi på Drottninggatan.
Av snälla alkisar denna gången.
DEt var en ung berusad kille som tog sig an jobbet.
Han får pengar och namnet på paketet.
Plötsligt är han ute och säger att det inte finns.
Vi säger ett annan märke.
Han kommer ut igen.
Vi säger ta det billigaste.
Han kommer ut och berättar att det finns ett för 40 kr.
Lida pallar inte mer och ger han mer pengar till Marlboro.
Sen kommer han ut <-- IGEN.
och säger att han behövde 2 kr.
Snacka om att vara diskret ^^ <-- HAHA.

Jag drar hem packar lite och ätet och drar in och köper tickets efter massa trouble.
Sen kommer Lida och hennes fe söta syrra :)
Som köpte bulle till mig fast jag kunde göra det för egna pengar.
Fick liksom inte köpa själv! <-- Söt syrra (:
Jag hatar att bli bjuden egentligen, känner mig tattig!
Men hon är bara snäll rakt igenom!

Innan vi skiljs åt så snackar hon om hur vi ska ta hand om oss.
Att hon kommer vara orolig och så.
Vi lovar. <-- Sen går vi.

Lida var facinerad av tåget.
Och jag var inte lika så.
Har fakiskt åkt förut hehe ;)
Jag och Malin tex till min farsa. <-- Vi lekte kurragömma på tåget hon o jag ^^

Kommer till Uppsala och vi letar upp Stora Torget.
Lida fick ett uppdrag att köpa chips.
Men jag stannade vid Stora Torget och vänta på henne.
Var 15 min i Uppsala innan ett fyllo hittade fram till mig. <-- Ännu ett fyllo.
Han:
- Du är.. (vingel, vingel) schnygg!
  Du är .. vacker!

Jag:
- hehe aha okej.. hehe..
- Tycker du inte det?
- Eh, mjo om du säger så hehe..
- Vad gör du här schälfv?
- Ehm väntar på min kompis.
<-- jag kollar åt sidan o ser Lida.
- DÄR!
Lida fattar vinken att han inte är intressant.
Lida:
- Det här är min flickvän, hehe! <-- Tar min hand.
Han:
eeh schåå.. ni är ihop?
Vi:
- Aaah hehe.
- Ni är tillschammans?
- Aaa.

Zenya smeker Lidas hand kärleksfullt.
Lida viskar:
- Smeek mig inte!!
Han:
- vaah?
Vi:
- HAHAHA inget!
Lida viskar igen:
- MEN smeek mig inte!!
Han:
- vaah?
Vi:
- HAHAHA nej nej inget.
- Okej, jag tycker att ni schka komma med mig hem.
- Vi ska hem till oss. Ensamma.

Okej okej.. <-- Han går.

Vi sätter oss på en bänk.
Några minuter senare vinglar han fram till mig igen.
Stirrar på mig.
Sen:
- Vad vare jag schkulle schäga?
Jag, drygt:
- Att du ska gå hem nu!
- vah?

  ne, jag tycker att ni schka komma hem till mig.
Jag:
- Det tycker inte jag, och du får faktiskt respektera mitt beslut! Hejdå.
Han stack, fort.

Lida och jag hade redan börjat dricka så vi var lite roliga.
Och det fortsatte på bussen.
Men vi hittade dit, och där var det livat fast tyst! <-- Svårt att förklara haha!
Det är astrevligt, och senare på kvällen så tar jag och Lida massa bilder på toan.
Haha, lite ja bilder ^^

Kvällen var lyckad, men sömnen var minimal.
Vi steg upp vid 9 och stack typ på direkten.
Och fy fan va vi letade pengar så vi kunde keka frulle. <-- Vi fick ihop 50 kr typ.
Så vi frossade på Donken. <-- haha ^^
Två och en halv cheeseburgare var. <-- Orgasm.
Var typ asgott ^^
Sen bar det hem för oss båda.

Pengar spenderat sammanlagt: 656 kr. <-- fuck?!

Snipp snapp snut, så var denna saga slut!


/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback