Tisdag

Oh god, den här dagen asså..
Okej idag hade vi ett hål på nån timme.
Efter den timmen så skulle vi ha svenska. <-- = Gunnar "psykfall" Granelv.
Suck, stön, pust, FRÄS!
Hade ingen lust, ingen ork med en sån inkompitent idiot!
Övervägde ett tag på att dra hem. <-- snacka om tempting
Men ville ha närvaro.

Under håltimmen bestämmer sig Dan, Alex och Adia att dra till Donken.
Då beställer Steffi, <-- Som bantar?!
Big Mac och fyra nuggets.
Man var lite undrade.. Liksom du bantade ju? <-- HAHA!
Men hon går på Atkinsson dieten. <-- Inga kolhydrater.
Så hon skulle ta bort brödet från burgaren och ta bort frityrdegen ^^
Snacka om sug efter onyttig mat!
Haha det var lite komiskt faktiskt! ;P
Hmm, undrar hur länge Steffi klarar banta den här gången?
Hon är inte ens i närheten av tjock? <-- söt tjej.
Hon är söt som hon är ju..! <-- True som fan.

Iallafall det läskigaste ever hände under håltimmen.
Lite förfakta.
Lida har ett par byxor på sig som har ett stort fett hål.
Och hålet är placerat mellan benen asså hela fittpartiet var öppet.
Och Lida hade call on me-kläderna ^^ <-- Läskigt bara det.

Jag ligger på en bänk- <-- helt oskyldigt (a) haha
Plötsligt kommer Lida och ställer sig över mitt huvud.
Så det jag ser är in i hålet.
Liksom den synen är hemsk nog.. <-- Men inte nog med det.
Jag ser till min fasa, <-- när allt går i slow-motion
att Lida sänker sig ner.
Plötsligt har jag en cunt över hela ansiktet som kväver mig.
Det var mörkt <-- jag trodde jag skulle dö!
Liksom kul att dö pga att man blev kvävd av en fitta!
Precis när allt var som värst så lyftes fittan bort.
Men.. Ack o ve!
Den föll ner igen.
Paniken växte, och lukten av mus gjorde det inte bättre.
Jag skrek men det var lönlöst!
Hon var OND! <-- Skoningslös!
När allt hopp var ute, så kom friheten igen.
Och Lida fick springa som fan!

Svenska A  12.50 - 14.00

image4
                                                                               Gunnar påväg till utbrott!

Som vanligt så är Gunnar lite mentalt instabil.
Man sitter där, snackar lite, skojar lite. <-- L.A.M.Z sitter tillsammans.
Som vanligt så skojar Adia, Malin och Lida.
Själv sitter jag och lyssnar medan jag måla naglarna ^^
Efter ett tag så säger Gunnar till dom.
Sen igen.
och igen.
Tillsist förlorar han humöret och börjar gorma.
Då hör man av Adia?:
-Käften Harry Potter, åk hem till Hogwarts. <-- Gunnars brillor = Potters Brillor.
Känner man gunnar kan man inte låta bli att garva.
Det vore en synd mot ett bra skämt ^^
Såklart är malin fyndig, lite så där halvt sneaky säger hon:
-Hur gick senaste Quidditch matchen, Gunnar?
...
Vad ska man säga jag satt och garva åt det ett bra tag, äkta min humor ^^
Ja sen så flippar gunnar igen.
Gunnar:
- Är det det här ni vill? Det känns som närj ag säger till så blir ni mer uppmuntrade..
  jag , jag ,jag.. jag vet inte vad jag ska göra.
  Det är som ert mål är att få en emotionell och irriterad.


Eeeh.. nej, Gunnar? Normala människor förstår.
Iallafall, efter hans utbrott och anklagelser så blir man, ärligt talat eggad att vara jobbig.
Jag, som anses som inte så störig fick i uppdrag av L-A-M.
Jag ska gå ut och sätta mobilens högtalare mot dörrspringan,
och sätta på musiken på högsta. <-- Bloc Party - Helicopter Remix.
Så jag gör det.
Efter typ max 2 min kommer gunnar ut och sparkar till L.s mobil så hårt och långt han bara kunde.

Jag kunde inte sluta garva, det såg ytterst komiskt ut.
Men L.s mobil fick söta repor. <-- Tack!
Kriget har börjat och nu är det allvar.
Allt fortsatte, ord, argument, drivningar, tjaffs! <-- Allt!
Tillsist får Gunnar nog, han hotar med att han ska lämna klassrummet.
Vi är inte dumma. Såklart man går! <-- nån gräns finns det.
Kriget var mer omfattande, men att skriva allt är ansträngande ;P
Ett sånt "krig" måste upplevas!

iiiih Förort brushan!
Malle Balle hehe har du cigg? ooouf, tjock snål ya. Äkta svenne äkta svenne. <-- Kurdia.
Stackars Malin, lider med dig!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback