Onsdag.

Asså idag var en hyfsat händelselös dag!
Den här dagen var ja tom?

Iallafall, bara för det ska jag ta dagen kortfattat.

Vi hinneri nte vara inne på SH lektionen så länge innan vi blir utkastade.
Det vi hinner observera är att Evas ena skinka hängde lägre ner än den andra.
VIlket fuckade min hjärna totalt.
Märkte att andra i klassen tänkte på samma sak!
HAHA

På första rasten så ser vi Mannen med Papirerna.
Mattias vår fd. L'italiano lärare.
Ja det Lida gör att hon börjar klia sin fitta framför han och alla andra.
Snacka om mysig "guzz".

Jag hjälpte (gjorde) Turkens uppsats. Forgot his name.
aah, Lida hjälpte till lite..
Jag gjorde grovgörat.
För det fick jag och Lida en cola att dela på.
Mmm, gott att dricka i den värmen som var där ute.

Iallfall när vi sitter därute och gör Turkens uppsats så pekar han på nått.
Han ba kolla det där...
HAHA Lida ser och börjar garva!
Det var den försvunna kondomkorven som försvann från papperskorven..
Den hade flyttat på sig och blivit misshandlad.
Turken trodde att det var en tarm och var jätte äcklad.
Seriöst det såg ut som en.

Bara för att vi gjorde hans uppsats så kom vi försent till Gunnar.
Ja asså, visst man får ha oss utstängda på genomgångarna.
Men seriöst, en hel lektion?
Det är väl lite patetiskt.

Om vi hade blivit busted på allt vi gjorde hade vi skyllt på Mange.
Perfect offer!
Naaw, vad taskigt...

Iallafall sen har Gunnar serious talk med oss.
Palla.

Och Adia sitter där på ett bord, säger inte så mkt men i smyg så förgiftade hon luften.
När hon går ut säger hon till Gunnar:
-Taa ett djupt andetag nu Gunnar! hehe. (ville att han skulle känna lukten)
Gunnar ba:
-Nemen Tack så mycket, det var en bra Idé. : )

HAHA dum Idjut!

Sen var det L'italiano med Stefania.
Och då kom DILF:en som vi hade spanat in tidigare in i klassrummet.
Följt av en annan Good Lookin' thing.
Grrr asså!

Dom skulle ge oss ett frågeformulär om Idrott.
Det ända jag tänkte på var hur het DILF:en var.
Ooh God!
Han skulle kunna få träna mig på ett eller annat sätt ^^
HAHA.

Snacka om att jag och Lida stirra på hans ass när han böjde sig fram.
Mmh, tajt!
HAHA.

Men Adioto Ogbate mådde inte så bra på de lektionen.
Sad ju..
Jag hoppas hon inte blir sjuk som Malin är.

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback