ZzzZz

Tanto med Malin och Lida och El steffi, fett sött att hon kom med denna gång (:
Eh, Malin och ag stötte på en man/ alkis, när steff mötte Lida.
Han:
-Inte ska ni sitta på marken, rumpan blir kall.
Zen:
-Jag har ingen rumpa.
-Jo du har en rumpa hon har en rumpa.
-Nej jag förlorade den i kriget..
Efter en liten diskution fattar han att han ska dra, och då ville han klappa Malin på huvudet, men hon var kvick och vek undan, läskig snubbe.

Sömn. Det behöver jag, NU!
Inatt sov jag.. 5 timmar på ett ungefär tror jag? Jag vet inte vad som räknas som sömn, jag vaknade ett ex antal gånger under natten. Vilket var jävligt jobbigt, sen var det upp vid 9 - 10 och hem!

Sen när man kommer hem så tvingar min mamma ig att både städa mitt skitstäkiga rum, gå ut med hunden, fixa flera tvättar, hänga upp dom och sen bära ut alla stora kassar med papper och annat till garaget och nu vill hon att jag ska ta ut hunden igen! Hallelulja!
Skönt att jag bara har en lektion imorgon.

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback