Wii

Idag har man varit i skolan och gjort inget!
Absolut inget!
Helt onödigt kan man nästan säga.

Idag skulle man då vara barnvakt åt min lilla kusin samt passa en bjässe till hund. Så efter skolan fick jag sällskap av en Adia och en Malin(Melwin). Jag tänkte, vafan.. Adia kan väl ta och hålla kopplet. Ha, man har aldrig sett en Adia så bossig och powerful i nazisparadise! Ramses fick hela tiden höra hepp hepp och då skulle han lista ut vad det var.. Stackars voffseloffs.

Malin och jag testade på Nintendo Wii. JÄVLAR vilket spel, maha jag har aldrig fastnat för ett spel så som jag fastande för Nintendo Wii.
Jag körde Rayman med Mördarkaninerna.

Sen drog man iväg på möte med Rektor och Bitr. Rektor.
Det var så jävla mycket köer bara för alla jäkla studentflack, jippie.. Anus.
Mötet var väl givande eller nått. Mamma körde över dom, det gjorde även jag, era små luder ^^
Mamma ba efteråt: Fan vad stolt jag var över dig att du kunde säga det du ville så avancerat att dom blev chockade!
HA, man har väl nån talang ;)

Sen var det bara tillbaka till Nazis paradise!

Lagade lite mat, spelade sönder Nintendo Wii.
Gick ut med Ramses som gned arslet mot marken bara för bajset vägrade försvinna, jag har nog aldrig garvat så mycket åt en hund ^^

Sen var det tillbaka till Wii igen, jag har fanimig blivit beroende. Jäklar.
Och jag skäms för att medge, men jag har träningsvärk i armar och händer skojar inte..

Malin tittade förbi och jag(moster) bjöd på chirre och läsk. HAHA mums ^^
Och det blev mer Wii.

Sen så berättade Malin att hon inte kunnat fixa cigg, bajs.
Så jag försökte ragga Emis polare i Rönninge att buya det.. Men nej han kunde inte, jo om jag frågat 20 min tidigare. FAN!

Så det blev ut på mission testa själv. Jag bytte kläder för att se lite mer sofistikerad ut, haha jag är förkort för att se arton ut.. Så jag måste fan klä mig lite bättre ^^
Och vet ni. DET FUNKADE!
Det var år sen jag lyckades sist, och överdrift, men nästan :P
Jävlar vad glad jag blev, och det var fan inget livs det var video butiken liksom, aka Krysset!

Det var ägande, spelade mer Wii med Malin, malin gick hem, jag spelade mer Wii. Jag funtar på om jag ska baxa hem det? :P Men jag lär bli slaktad då!

/ Barnvakts X

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha, du var ju inte direkt klädd sofistikerat! Accept att du ser äldre ut i ansiktet?

Postat av: Xenia

exaggerated ^^

2007-06-02 @ 16:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback