School's out for summer

Howdy partner!
Skolan är slut för i år, och som alltid så ska det firas på något sätt. I år blev det en tripp till Tanto där det skulle chillas, ha eller rättare sagt festas. Det var skitmycket folk och poliser där men det var bara fine. Jag kände att jag inte var den snällaste igår mot mina vänner, jag hade en tendens att vandra runt på egenhand efter ett tag och att svara i min mobil var jag inte heller bra på! Jag hade ingen anning om att den hade ringt. Och sen när jag såg på mobilen hade jag runt 13 missade samtal.
DUKTIGT!

Jadu, mötte lite folk, tex F.D tullinge bo, Malin hade stenkoll påatt han hade bott i Tullinge, och om man hade varit nykter hade man ju uppfattat det som om Malin var värsta stalkern, men alla tyckte det var roligt att hon visste ^^

Jadu, Adia var under en ek en bra del av tiden. Steffi? Jadu henne såg jag lite då och då, Choro var alltid i närheten Malin var det i början, tills jag började vandra iväg på egenhand, skulle tydligen hitta något?

Tillslut hamnade jag med ett asskönt gäng, jag har nog aldrig garvat så mycket som jag gjorde då! Vad fan snackade vi om egentligen? Och jävlar vad en snubbe kunde fnittra ^^ Asså fnittra som en brud.

Jag satt på tanto till 3? Och påvägn hem så mötte jag en snubbe som snackade om att det inte lönar sig att vara hederlig i detta samhälle, jag blev rädd som fan för han, han verkade aggressiv ^^

Aja hamnade på nattbussen och kom hem vid halv fem?
Snacka om att jag är död idag för jag blev väckt typ astidigt och sen har jag varit ute ch lagat lite staket med systra mi ^^
Varför kan jag inte säga här, men ja Miljöpartiets språkrör Maria nått är jätte trevligt ^^

HURRNI FUCKERS JAG HAR SOMMARLOV :D
Drar till Hultsfred på tisdag :D
 
/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback