Kunskap

Nu, äntligen har jag fattat att ens mamma alltid hör att man är full när man ringer.
Emi och jag diskuterade idag att min mamma hade hört mig full, att jag hade pratat med henne när jag var full. Men hej på dig, det nekade jag till, jag sa att jag inte hade pratat med min mamma när jag var full, jovisst tjena, min syrra berättade att mamma hade ringt min syrra och korsförhört henne om jag hade fått tag i cidern som hon hade köpt som min mamma såg i baksätet när mamma och jag var ute och handlade.

Vad mamsingen inte visste var att cidern var min ^^

Iallafall, jag hade ringt min mor och bett om pengar, och det var då min mamma hörde att jag var full. Men ändå var hennes famn varm och öppen när jag kom hem.

Emis mammas, aka min mosters, famn var inte välkomnande, hon var pissed på emilie.
Typ my fault eller nått?

Aja, är det festival så är det.

"Har du kondom, äsch klart du har det är ju fan festival.."

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback