Efter Hultsfred

Hultsfred är slut, jag är slut. Jag kan säga att jag är inte den enda som är slut..
Jag kom hem bakis, smutsig, svettig och utan några skador vad jag kan se.
En däremot som hade massa skador var då Malin..
Shiet, en blåtira, en svullen fotknöl, massa blåmärken och vad fan mer var det? Iallafall trots det var den bruden FFF, Fit For Figth.
Emi kom hem fortfarande sjuk.
Lida, trött som fan.
Adia, jadu kan anta att hennes fötter är trötta efter allt dansande hon gjorde hos grannarna.
Agnes, när fan mår hon dåligt?

Iallafall, att återberätta hela festivalen skulle fan ta förlång tid så det kommer jag inte göra.
Pallar inte skriva så mycket hahaha ^^

Jag och Emi tog bussen klockan 16.00 från City terminalen.
Och åkte på en lagom överfull buss, med fulla människor så det skrek om det.
En människa pissade på sig. En annan spydde ner sig.
Mmm, mysigt!

Jag var glad när jag klev av den bussen.

Vi blir mottagna av en glad (full) Malin som visar oss vårt camp.
Och där började partajet.
Tisdagsnatten gick jag och MAlin och kollade allas blatte ordböcker.
"Vad betyder orre? Det är INTE en fågel."
Det var grymt kul må jag säga, men dom som vann, eeh var inte dom som vi ville skulle vinna ^^

Den natten tog jag ett smygdopp bakom ett staket som hade fallit ner, med en orre.

Onsdag, en lagom bakis Zenya blir väckt av en Adia som anländer till campet klockan 8 på morgonen och öppnar sitt tält hon delar med Malin, som Malin fisit ner.
När fislukten når Adias näsborrar skriker hon : AAAAAAAAAH SUMMERBREEEESE!
Och väcker mig.
Jag blir pissed, Malin försöker vara söt och säger: Emii , zenya.. Godmorgon!
Zenya: MALIN.... HÅÅLL KÄFTEN!
M: Ok..

Lida och Agnes anlände till campet, då var vi fulltaliga!

DEn natten hittar Zenya en cykel på camping området och försöker cykla, men det är nått som inte är som det ska med cykeln.. Full som man är ska man lista ut det i mörkret. Men helt plötsligt dyker en Robin upp ur mörkret och hjälper mig. Jag lovar dyrt och helgit att jag ska skjutsa han runt hela campet om han hjälper mig att fixa den.
Han gillar den idéen och hjälper mig.

Kan säga att vi inte var så duktiga, vi hoppade glatt på det snea däcket utan bra resultat!
Robin: Faaaan, däcket är skeeevt!
Zenya: skevt?
Robin: Skevt!!
Zenya: Snett?
Robin: Det är la SKEVT!
Zenya: aha okeej snett!
Stranger: Däcket är ju snett..
Zenya: Jaa det var ju det jag sa.
Stranger:  Jag fixar det!

Han fixade däcket och jag och Robin började cykla, men vi hann inte så långt innan det sket sig och vi hängde upp det på en bajamaja och gjorde sveriges finaste konstverk!
Efter det tog vi kondomer och fyllde dom med vatten och kastade på folk.
Sen tog dom slut så vi gick till mitt tält där vi skulle hämta fler, men vem låg då på min madrass och sov? MALIN :O råkade väcka henne men vi hämtade kondomer och fyllde mer ballonger och började kasta!
SEn snodde vi ett lakan där dom hade ritat ett ansikte, färgen kletade av sig på mina fingrar så jag gjorde världens finaste krigsmålning på Robin och fan vad jag garvade åt det! Sen fick jag det med!
Efter det tog vi glidmeldel på handen och hälsade på folk!
Men sen var det ju en jäkel som vart assur för att jag inte kunde säga vad jag hade på handen jag garvade så mycket att jag inte fick luft, och när han började skrika började jag garva ännu mer.

Torsdag, Festivalen började och det var bara dags att springa på massa band.
Först ut var Flogging Molly, det var faktiskt ett ascoolt band.
Sen såg jag Billy Talent, det var faktiskt asgrymt och coola jag lyckades stå kvar på min plats fast alla biffiga killar och töntiga brudar försökte knuffa bort mig.
Sångaren var grymt het btw.

Sen såg man velvet revolver, Aiden, Timbuktu.
Den dagen tittade även pissmannen upp i vårat tält. Han spillde öl på Malin och vägrade gå när vi bad han, så jag tog en mjukost tub och kletade det över hans rygg sen trök jag även på en knäckebrödsmacka på hans rygg..
Sen märkte han det och kletade av sig på Malin. MAlin lackade, jag lackade!

Jag började hota han med om han inte lämnar vårat camp skulle jag hälla en hink vatten på han.. Han gick inte. Så då hällde jag en hink. Men han vägrade gå, så jag kastade en till hink med vatten på han..
Då tog han min handduk, så jag sprang efter han och brottade ner han och tröck ner hans huvud i sanden och kastade sand över hela hans blöta kropp.
MEN SEN!? kommer den jäveln tillbaka med bxorna neddragna..
Vad fan liksom?
Jag tog grannes brasse stol och tänka slå till han med den, men då började han pissa mot mig och han pissade ner hela brssestolen jag höll i.
Vad gör psykfallet sen?
Jo han kupar sina händer runt kuken och pissar på dom och sen börjar han kasta upp det på hans kropp och liksom duschar i sitt egna piss. Söt brud.
Snacka om att jag var arg som fan, men nu när jag tänker på det garvar jag, för vem kissar ner sig själv? HAHAHA

Fredag, Då var Mando Diao det största jag såg, och tror du inte att jag och Lida lyckas komma längst fram på den största scenen? Jo, och gissa hur lycklig jag var efteråt, men jag hade ont i hela kroppen.
HAHA, Lida stod bakom mig och bara för att jag skulle ha nån koll på att hon var där så tog jag tag i hennes tajts, jag greppa mellanbenen likso, och då kollar lida om kring sig och får ögonkontakt med en kille som gav den flirtigaste blicken och lida fick panik haha fy fan vad jag garvade åt det ;P
Juste såg Ozzy ;)

Lördag, Malin och jag hade varit och hämtat en vin i bilen och var påväg till Ison och Fille. Man fick inte gå in på festivalområdet med alkohol så vi var tvunga att dricka upp en liter vin innan vi kunde gå in. När vi står där och dricka springer en pressening förbi oss. Under den var det en jävla massa killar. Dom slår sig ner på marken fortfarande under Presseningen och chillar. Då får jag en snilleblixt och frågar malin:
Skaj ag göra böghög på dom hahaha?
MAlin ba, aa gör det:P
Så jag tar sats och skriker böghög och landar mitt på presseningen.
Killarna fattar ingen sen kollar alla ut och ser mig garva på marken.
Jag går tillbaka till Malin och frågar om jag ska göra det igen.
Hon säger ja, så då gör jag det igen. Tar sats och skriker böghög.
Men den här gången var dom beredda så när jag landar på dom, kastar dom av mig och slänger sig på mig istället. Jag har nog aldrig garvat så jävla mycket.

Drack för mycket på lördagen..

Vaknade bakis på söndagen. Och då var hultsfred slut.

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback