9 dagar kvar

Idag blev man dåra väckt av ett mycket välkomnat samtal. Klockan 10 på morgonen ringer en kvinna som frågar om jag möjligtvis är intresserad av att medverka i en Tv-serie på SVT!
Vad tror kvinnan? JAA, så jävla klart jag vill det!
Zenya tackar ja, ler av lycka och lägger på luren. Nu så ska jag bara vänta på mer information än det jag fick.
Kul kul kul kul :D

Malin och jag kollade på En djävulsk Romans, och palla att båda ska grina i slutet av den, sentimentala fittor är vi allihopa!
Palla ännu mer att vi verkligen gick från Tullinge till Tumba! Seriöst, varöfr kom jag på den idéen.. Dummast there is!

Vi överlevde knappt, men ja här sitter jag och bloggar.

Idag drog Lida jag Malin Adia in till stan och chill pillade, vad som hände?
HAHA lida lekte jesus och skulle gå på vattnet i en plaskdamm.. Zenya baxar brudens skor och lät dom flyta sin väg :D
Adia shakade some serious ass och alla garvade assen av sig!
Eeh jag vet itne, men det var kul iallafall, vem garvade inte åt Lida goes Zlatan frilla? Eller old man tried to be young bara för han var så hipp och satt på räcket på ett rullband som vi andra.
Eller han som blev skitskrämd och sprang fortare för att jag och Lida sprang i fullfart.
Och vem dog inte av allas Summerbreezar.. Iförsig Malins är värst ;P

Stackars jag och malin som fick sitta och vänta på ett 40 mins försenat tåg hem, Lyckat sl ni fuckar hela tiden!

Zenya goes Statist, Javisst!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback