8 dagar kvar

Midsommar, eeh vart ska man börja helt enkelt. Började ju med att man skulle äta mat med familje och ha det trevligt.. men ja vad ska man säga, det var väl allt annat än myspys.. Så jag blev räddad och drog till Lida med två påsar flamin' hot ^^

Hemma hos henne började man chilla och kolla på How to lose a guy in ten days.. Oh gud hade glömt hur kul den filmen var, helt fucked up. Palla sen att vi ska se Höstlegender och gråta och stänga av när det blev för hemskt i slutet för vi inte kunde kolla nåmer.. Inte kul.

Men palla ännu mer att ett Cp som inte har hört av sig på länge skickar sms och shit. Det roliga är att jagi nte vet vem människan är eller hur han fått mitt nummer eller någonting. Bara att han bor 10 min från slussen.. ja det säger mig mycket.. men människan vill inte säga nått. Palla leka svår och mystisk..

Iallafall, jag är så flamin' hot bakis idag att det inte är saaaant! Urk..

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback