6 dagar kvar

Change in plans.. Jag fick ett trevligt samtal idag när jag käkade mat hos Lida, Jessi ringde! Den jäveln hade kommit hem ju, det var fett kul, men fick veta att hon drar imorgon liksom.. Det var ju liksom självklart att vi skulle ses, men vad skulle vi göra? Så orginella vi är så bestämmer vi att vi ska dra på bio. När gör vi inte det liksom?

Det blev Blades of Glory!


Jag ska inte leka recencent, men det var en väldigt bra film, med en orginell handling. Vilket gjorde den filmen underhållande! Var lite skeptisk ibörjan om den skulle få mig att skratta. Sen händer det, om och om igen. Kommer roliga saker hela tiden! Mycket bra film! *

"HAHA, jessi typiskt om SL skulle strula idag! De har gjort det typ hela veckan!"

Vi kliver på bussen till Älvsjö och i Älvsjö mötte vi fulla tonåringar.. Jag vet inte om dom snackade svenska, för vi fick inte ett ord ur dom.. Men dom sket i det utan fortsatte busvissla och snacka en massa skit. Jag bad dom killarna att visa pattarna, men inte fan gjorde dom det.. Besviken.

Hoppar på tåget, kommer in och stanken av svett slår mig.
OUUF, fa-aan vad det luktar SVETT här! Jag kommer inte överleva hem..
Blatte brudarna börjar asgarva.. Eeeh, tjuvlyssna inte, palla att dom kollade emot oss hela tiden och lyssnade vidare..

Iallafall, vi kommer till Flemingsberg en minut för tidigt! Vilket jag påpekar.
Men tåget åker inte på sin rätta tid. Zenya noterar.
Sen blir den två minuter försenad. Inget händer.
Vafan! Tänker jag liksom..
Utanför fönstret stod, jag citerar från ens tröja, "Flempans outsider"s och börjar hålla på med blattebrudarna. Vilket var lite störande. Killarna tänkte gå in i tåget:
-Ey kolla det finns brudar här inne..
-IDJUUUT! Tåget åker vadfan..

Zenya garvar åt Idjuut och upprepar och upprepar det.. 
 
Tåget har nu stått still i dryga 10 minuter. Men inga tecken tyder på att det ska röra sig. Så folk börjar röra sig ut för att röka, sen gick en kille förbi mig och precis då säger jag: IDJUUUT!
Och han vänder sig om och säger: Jag är ingen idiot? bla bla bla
HAHA, tror du itne jag garvar..

Sen får vi höra att tåget inte kommer röra sig, motorerna har lagt av. Kul, man skulle ta nästa tåg som skulle gå om en kvart. Så det var bara att röra sig ut.

Där står vi, och framför oss så står han som tog åt sig av idjut och hans polare och snackar.
- Kolla kolla den där i röd tröja.. *pekar* Är det en brud eller en kille?
- Haha , du kan ju fråga om den ska följa med dig hem så får du nog reda på det.
(jag vänder mig om för att kolla, är nyfiken liksom)
- Hurru, jag sa inte att du skulle kolla!
- Ha men vad tror du? Men blir ju fan nyfiken, bara så du vet så är det en tjej..
- Ja asså bakifrån ser det ut som en tjej lite, men framifrån? Asså man såg ju att den, eller hon då, hade utstickare.
(syftar på bröst.)
 Men det kan ju vara en såndär shemale HAHAHAHA..

Sen börjar han snubben diskutera country festivalen som är på Lida.. Det som den där killen ca 25 år är intresserad av är inte direkt musiken utan alla ungdomar.. Och han berättar vidare. Polarna nickar och säger: naaaajst!

Zenya och jessi ger varandra blickar och zenya mimar: Peddo?? Och vi asgarvar ^^

Efter en kvart rullar tåget in på andra sidan och vi kliver på, jag frågade jessi vart jag fick Idjuuut! ifrån.. Och Peddo killen hör och säger:
Men varför kallade du mig idiot?
Eh för att du kanske är en idiot, haha!
Nej, men berätta nu det lätt ju lite kul det där, fniss..


Vi kände inte för att prata med han men han började bara mala på och shit, vi nickade lite artigt och var lättade när dörrarna öppnades. Men vafan dom bodde tydligen i tullinge dom ju.. Typiskt, alla idioter bor här, Peddo!

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback