5 dagar kvar

Idag blev man väckt av systra mi som ringer i förtvivlan.. Hon hade glömt jobbnycklarna hemma och hade ingen möjlighet att hämta dom, hon var ju liksom redan på jobbet och jobbade! Så hon bad nyvakna jag att dra in till stan och lämna dom. Vad gör man inte för sin syster?

Så jag klär på mig och drar direkt in till stan  och kommer dit och lämnar dom. Som tack bjuder min syster mig på frukost, klockan halv fyra på dagen HAHA! Fick en jättegod macka med en asgod smoothie till. Mums vad fan!

Sen var det bara att dra hem igen, efter att ha snyltat till sig en stor latte to take away! ^^

Jag kollade med Malin om hon var fortfarande på att göra något idag, det var hon. Vi möts i C och köper glass och choklad.. Sedan även en två liters cola ^^ Party time or what? Senare joinar Adia upp oss i Tullinge och sen haffar vi Lida med. Vi tar en buss till Huddinge, där skulle Tiny Blåsan Malin pissa i ett par buskar. När hon går in i buskarna kommer en kille fram till oss andra och frågar om han ska gå fram till Malin. Vi tyckte det var en askul idé och säger vad Malin heter till han.. Så han går mot buskarna och in till Malin och säger:
- Hej Malin, vill du ha sällskap?
Tror ni inte att vi börjar asgarva, där står Malin med byxorna ned dragna och blir busted av en stranger.. Nej fyfan vad det var humor, skratta tills jag tappade luft ^^

Vi drar in till stan och chillar! Vi kommer senare till en stor häst staty, veti nte hur vi kom på idéen men upp på den stora hästen var det bara! Och upp kommer jag, utan större problem. Sen även Adia och Malin. Lida står där på marken och är allmänt avundsjuk. Jag hoppar ner från hästen och vi alla försöker hjälpa Lida upp på hästen.

HAHA, med mycket knuffande och taktik snack får vi upp stackars Lida på hästen och där fastnar hon. Jag tror aldrig jag garvat så mycket av en bruds frustration och rädsla. Sorry Lida, men synen var oslagbar och hur du reagera. Jag talar för alla när jag säger att det var kul att höra dig skrika:
- AAAAAAAAAAAH RING POLISEN, JAG KOMMER INTE NER! JAG KOMMER INTE NER! RING POLISEN DÅÅ! AAH! JAG GLIDER MINA HÄNDER ÄR SVETTIGA, HJÄLP MIG DÅ!

Jag lovar er, Lida sitter inte kvar på hästen än, vi fick ner henne efter en jäkla massa.. Ja nått?

Made a little heart of plastic. Tried to do it perfect, but nothing is perfect. Hope you liked it Adia.
"Hjärtat du gav mig har jag lagt under min kudde så jag ska sova bra"
Nog det sötaste smset på läääänge, hoppas det funkar!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback