2 dagar kvar

Idag var jag inte hemma utan jag var på annan ort och hade det trevligt ^^
Kollade lite på film och chillade och spenderade senare lite pengar på DOnken för jag inte hade ätit nått.
Bra där Zenya, när äter jagi nte där..
DÅLIGT!

Ha, men mcDonalds snubben var fett skön och trevligt, för en gångs skull! Han hade fan till och med tid att skämta, kul kul kul!

Vid tuben idag var det en förvirrad Japanese som försökte gå upp för en rulltrappa som gick ner. Jag åker ner för rulltrappan där stöter jag ihop med den där Japanesen som med feta viljan försöker ta sig upp med en stor resväska. Hon hade den suraste minnen på läpparna och gick med en sån kraft upp för en nedgående rulltrappa att jag nästan kissade på mig av garv. Jag vågade inte ens säga till kvinnan att hon gick fel, för hon såg så mordisk ut. Men senare efter en si så där 5 minuter senare kommer det ned en annan kvinna som försöker få japanen att flytta på sig och gå till rätt rulltrappa.. Tror ni att hon lyssnar? Neej då, hon bara fortsätter kämpa sig upp. Sen börjar den andra kvinnan dra i henne, men japanen drar sig loss och bara går.. Tillsist tar kvinnan riktigt tag i henne och drar henne till rätt rulltrappa. Tror ni inte att japanen håller på och ramla ner för rulltrappan när hon bestämmer sig för att sätta sig i den. HAHA, shit jag trodde seriöst att det var nått tv program eller nått som drev med alla där. Vem, jag menar, VEM är så korkad? Hon tydligen...

/ X

Kommentarer
Postat av: Ems

HAHAHA ! Jag dt är nice! ;)
Du.. Dom bilderna bjuderjag på.. ingen nåd här inte.. ;)

Postat av: malin

HAHAHAHA!

2007-06-28 @ 11:25:17
URL: http://melwinsandbog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback