11 dagar kvar

Idag blev jag väckt, as planed, klockan 20 över fem. Jag hade lovat systra mi att jag skulle ta första svängen med hunden. Så hon liksom slapp stiga upp ännu tidigare för att hinna gå med han innan jobbet. Så det var bara att dra på sig mjukisar och en tröja och gå ut i regnet med hunden innan halv sex på morgonen. Myyyspyyys!

Jag la ju mig såklart tillbaka i sängen och blir väckt av Lida, jag hade tydligen lovat henne att följa med henne till skolan för att fixa lite papper och shit. Klockan var nu 2, och gissa vad det var dags med då? Jo en till hundsväng.. Kuul.. Bara på med mjukisarna igen och ut med dogen. Sen var det in i duschen och på med kläderna och dra.

Snacka om att jag var tacksam till att mor hade gett mig para till sommarlovskort, så nu bitches, nu kan jag ta mig överallt med Sl.

Jag och Lida chillade med Daniel Zetterlund, vaktmästaren, och snackade om framtida män ^^

"Vänta Lida, måste kolla om jag har fått min mens... *pill pill* Japps! Fan vad glad jag är nu! "
"EEEEH, skabb, gå och tvätta händerna... mensfitta..."

Blev bjuden på middag hemma hos Lida, haha såklart jag går dit då, maten där är alltid god! Lida hinka öl till maten och jag tog vin, like always.

Sen tog jag och min mensvärk gånger miljonen vårt pick och pack och drog hem. Bokade en tid med Malin om morgondagen, eller tid och tid, för en gångs skull gav jag henne fria händer att komma över till mig när hon vill. Shiet, fan vad snällt av mig :P

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback