10 dagar kvar

20 juni, bara tio dagar kvar till min födelsedag!
Man chillade dåra med Malin, vi badade på Lida, eller bada och bada.. KÄRRINGDOPP! Fy Fan vad skamligt av oss.. Iallafall när vi ligger där och solar sitter vi ju såklart och flashbackar till Hultsfred, vad dyker upp då? Jo orrar.
Eeh, då kom ju min orre historia fram.. HAHA
Jag vet inte om jag ska dra den, men iallafall.

"Kan du göra mig till en orre? (a)"
"Kooom så ska jag göra dig till en orre.. Grrrz."
"Orre"
"Din lilla orre.. raaour"
"Du är en orre.."


Lista ut det ni ^^

Iallafall, efter att jag nästan våldtagit henne så bestämmer vi att vi ska dra in till stan och fika. Vi drar hem fixar oss och sen.. tror ni inte att tågen strular.. en och en halv timme senare så kommer vi fram.. Lyckat.

Jag bjöd på en 1 liters förpackning daim glass och en stor latte, så satte vi oss på en staty och summerbreezade och myste, mysigt värre asså :)

Sen kom vi hem till mig och skulle kolla på natti film, en djävulsk romans.. Tror ni inte att Orrmaster malin somnar?
Gutt liksom..

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback