Trans

Ja, jag kan säga min bror är rätt söt. Det här med presenter är alltid kul. På julafton är det alltid dom julklapparna han har köpt man vill se öppnas. För det är inte vanliga saker som badskum (till mig gärna tack!) presentkort och annat krimskrams. Nej det är ju helt annat. I år fick jag decilitermått och min syrra fick en termos i år igen! Han är den enda som använt termosarna :P

Iallafall, jag fick i födelsedagspresent en bio trip med han, självklart trodde jag att jag skulle få välja film. HAHA, där hade jag såå fel. Han hade redan bestämt en film HAN ville se. Transformers.
Fattar ni grejen, han gör så det gynnar han. Vilket är så himla sött!

Jag sa aldrig till han vad jag tyckte om filmvalet. Men vi diskuterade de faktum att ger man ska bjuda någon på bio är det i regel den man bjuder som får välja! haha, eller så väljer man nått båda kan gilla.
Iallafall, det är min bror vi pratar om nu!

Har någon sett Transformers, alltså barnprogrammet? Jag har sett lite av det, och jag hatade det! å ni kunde ju gissa vart min utgångspunkt till den filmen var? Jag trodde den skulle suga hårt. Vilket jag gick och gnällde om med alla..

Men, den var faktiskt inte så dålig! Jag tyckte den var bra. Den höll mitt intresse från början till slut. Det tyder på en bra film.

Btw, rökare som jag är och är blott 17 år är det svårt att köpa det själv, ni känner väl till åldersgränsen. Ha, jag fick låna systers leg och vi är inte så lika. Men vet ni suckers? Det funkade, fast man fick en misstrogen blick. Och snacka om att jag fick en adrenalinkick! Det var en kul erfarenhet haha!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback