Today

Bo-yaa! Vart ska man börja? Long time no see maybe? Eller så dissar vi det bara.
Idag vaknade man faktiskt flera ggr , men my last wake-up call var Malins sms. Så dagen var planerad, hade redan smyg planerat med Malin dagen innan utan att hon visste det! Iallafall, det blev så att vi åkte in till stan, onödig fakta, och köpte jeans. REA PÅ WEEKDAY GOTT FOLK 75% ;)

Men innan det hände, btw ett par mörkgråa jeans, så kom Malin med Pepsi, aka Peps Persson när han är jobbig, hem till mig! Time for Peps och Rambo to meet! Snacka om fjoll fasoner Peps P höll på med, hur kan man vara rädd för Rambo? Iförsig, kill-hundar borde vara det, för Rambo är bög :)
Men tillslut gav Pepsi med sig ochj lät Rambo komma fram.

Sen efter det var det stan, där jag åt för första gången under dagen, dålig klockan var efter 18 då..
Sen hem till Malin med vilddjuret. (brb, ska röka och fixa ett stopp i toan med en slev, haha. BLAME PEPSI)
Så nu är det done, btw om du någon gång skulle bli bjuden på middag hemma hos Malin så rekommenderar jag tid att ta en extra look på vilken slev dom använder, om det är en röd slev. ÄT INTE! (:

Iallafall, nu har Peps Persson kakat två gånger och pissat två pölar.. Ful hund ^^

Photo time!
1. Low life peoples trying to have fun ^^
2. Tro inte att Pepsi är så snäll.
3. Titta vad han gr med mitt hår :O
4.
Malin ksks när Zen leker fotograf
5. Den slank med ^^
6. Crazy horses..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback