Nothing new

Idag var det planerat eller tänkt på ett sätt, men slutade på ett helt annat. Jag var ensam hemma när jag vaknade. Haha jag vaknade vid halv tre eller jag tvingade mig upp då. Var inte så pigg, men jag hade inte blivit väckt av mamma som planerat så allt blev lite huller om buller i planerna. Iallafall allting slutade med att jag stannade hemma och läste min bok idag igen, som jag gjorde igår. Jag slutade läsa någongång vid 5 imorse. Shit! Helt gaalet! Men bokstatus just nu är att jag är halvvägs igenom den. Är under press, min syrra vill så gärna läsa den och dessutom min mamma. Snacka om att dom stressar mig varenda gång dom inte ser mig läsa.

Lägger jag ifrån mig den är dom genast där och frågar om dom kan läsa lite medan jag inte gör det bla bla bla. Det är som sagt Galet!

"It's miiine!"

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback