Hund

Idag fick jag då ställa väckarklockan för att gå ut med Rambo.. För efter jag hade varit ute med Rambo skulle jag åka till Salem för att gå ut med Ramses. När man kom tillbaka efter att ha varit ute med Ramses så ser man hur en finsk tant med sin galna hund står vid Ramses hem och försöker spraka in en boll. Jag ser det och hon fattar att jag ska in dit. Då börjar hon snabbt snacka på finska och säga en massa skit. Jag antar att hon sa att hon skulle spraka in bollen på tomten. Men jag vet inte riktigt.. Men hon var jävligt snabb på att springa iväg. Lite kul när hon stressade upp sin hund på finska ^^

Iallafall jag var klar med Ramses och då skulle jag vidare till nästa hund, eller rättare sagt valp. Malins lilla ögonsten var jag och kollade på. Hur söt får en vovvsing bli? För söt..

Iallafall från en hund till en annan, jag skulle till min farbror som fyllde gammalt igår. Den jäkeln är 40 bast, men fortfarande fit for fight! Jag vet inte hur kul det var när dom började prata om hundar. MEn roligast var när min farbror skulle visa att han var bra på att dressera hundar och visade det på min syrra.
Typ, SITT och så satt hon.. nej men kul var det.

När vi kom hem satte mamma på sitt favoritprogram. Mannen som talar med hundar.

Sen fick jag ett samtal av min moster som frågade om jag kunde sitta hundvakt imorgon. Jag sa okej, så det är bara att ställa väckarklocka igen!

Snacka om att dagen bara har varit om hundar.. VOFF!

/ X

Kommentarer
Postat av: CA82

hur la du upp din banner/titelbild?

2007-07-03 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback