08/07

B-l-o-g-g säger bara det är det!
Jag orkar inte öppna min dörr, för den låter för mycket.

Palla att jag inte fick se klart på Den Gröna Milen med Tom Hanks.
Har suttit och kollat på den med min lilla mamma från klockan 21 till 00.05 då det kommer reklam. Under den reklamen FUCKAR Tv 3 sig och det visas ingen bild över huvudtaget. Det är enbart 20 min kvar av filmen, och det är svart på alla Tv 3s kanaler men inte på dom andra. FRUSTRERAD.
JAg har aldrig sett slutet på den här filmen vilket jag gnäller som fan om.. MAmma ville driva lite med mig och säger med en retsam ton, Det är inte menat att du ska få se slutet på den här filmen. Du ska bara få den om och om och om igen, men aldrig slutet... HAHAHA.
Men jag dåra var inte på ett sånt humör utan jag började skrika om att jag ska fanimej slå ner Tv 3s chefer etc om jag inte får nån jäkla ersättning för detta rån.

Kort sagt, jag var riktigt pissed. Är det nog fortfarande.. Imorgon skaj ag stiga upp tidigare än vanligt och gå ut med Ramses, mosters hund.. Vilket jag ska göra resten av veckan med. Kul. Men jag får pengar för det så.. (;

/ X


Kommentarer
Postat av: malin

för mig med! jag blev asbesviken :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback