Lämnad.

GAAAAAAAAAH!!
Är så oglad man kan bli idag.
Sammanlagt har jag gråtit över 4 ggr.
Först en gång för att vi inte kunde följa Rox till Arlanda.
Sen när min syrra sa hejdå till henne vid tre.
Sen när Lida och Malin sa hejdå till henne.
Sen när jag sa hejdå till henne. <-- Vilket var den värsta gången.
Vi släppte av henne på Centralen vid Arlanda expresstågen.
Sen grät jag dessutom hela vägen hem.
Btw, gråter nu oxå när jag skriver detta.
Oh fuck vad jag saknar henne. <-- Och hon har bara varit borta i 4 timmar.

Men fan, det man får se framme emot är att hon kommer typ tillbaka i sommar.
Till hultsfred. <-- Jävligt najst.
Sen ska jag få åka till henne till vintern. Skitnajst det med.

Men vafan, det är aldrig kul att säga hejdå till nån man känner så väl!
Hon är fan min jäkla lillasyster :P
Familjemedlem liksom.

God im in so much pain right now!

äsch.. orkar inte skriva nåmer idag.
Har iallafall min storasyster som tar han om mig. :)

Love / Sad X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback