Imorgon.

Idag var jag hemma igen, sjuk.
Ironiskt nog blevj ag väckt av skolan.
Man ba, aha?
Varför ringer skolan hem till mig?
Men.. det visade sig att det inte hade nått med mig att göra. <-- lättnad.
Det handlade om Roxie.
Dom visste inte om hon hade slutat eller inte.
Så jag fick berätta att hon åkte för över en vecka sen.
Så nu har jag fått i uppgift att lämna tillbaka alla böcker hon inteh ar lämnat in.
Oh treasure hunt.

Jag som suger på att läma in saker :P
Som tex,  svenska novellen.
Var klar med den i tid.
Men lämnade in den två månader efter inlämnings datumet. <-- smidigt.
Så ja, kära HGY, ni får vänta.

Jag kände för att röra mig lite idag. <-- chocking? haha.
nej men seriöst! Suttit hemma i en vecka typ.
Så jag spang.
Ooh, vad det var skönt.
men jag skulle aldrig gjort det, för min hosta blev värre. <-- haha.
Hur dum får man bli på en skala?
men iallafall, det var så skööönt!
Kanske borde börja med det? <-- hmm..
vem vet?


Ja, imorgon gäller det! <-- Oj Oj Oj!!
Imorgon är intervjun. <-- Nervööös
Men fan, jag är lite charmig så det borde gå bra, hehe ;P
Nej, men ja. man får helt enkelt se.

Och nu över till simpsons.
Säsong 3, disk 3.
bara en disk kvar. <-- D'oh!

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback