.

Godmorgon, günaydin, hyvää huomenta!

God morgon på 3 olika språk. <-- första är lättast haha
Gissa vilka, ger ledtråd. <-- Zenya ^^
Iallafall, vad har det blivit av mig?
Sover twentyfourseven.
Aah, delade sovplats med Lida Slida Kukan Stukan.
Vaknade till mitt i natten av att nån satte på mig täcket som en mamma gör. <-- fe' söt!
Men jag ville inte ha täcket så jag sprakade bort det, men nej då var det snart på igen.
HAHA.
Iallafall, har legat framför tvn och halv sovit och halv kollat på Disneychannel. <-- mysigt.
Sen har jag fått en sån otrolig längtan efter att spela gitarr hela tiden. <-- ?
Haha, venne varför?
Men jag bara vill, så det har jag gjort hur länge som helst.
Men nu ska jag fan hitta på nått vettigare eller ovettigare. <-- Logiskt.
Har inte bestämt mig än..
Förslag?

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback