Barnvakt 2 dagar

Ja, idag en igår var dagen jag var barnvakt.
eller jag sov där, så jag var det idag med <--  men iallafall.
Ja, jag passade min kusin som är .. 10 år.
Och sen var jag hundvakt åt dumma ramses. <-- naa han är söt oxå.

Iallfall.
Kom dit vid 3. gick en långsväng med ramses, samtidigt som jag hostade ut mina lungor.
<-- Mysigt ;)
Sen kom jag tillbaka till ett tomt hus, aaah!
Hon hade smitit iväg till sina kompisar.
Så jag fick andas lite.
När hon kom tillbaka så hade hon med sin en vän.
Vi bakade kladdkaka <-- moster hade bett mig baka en
Och då började dom prata om piiiinsamma saker.
Det var så pinsamt när en tjej hade gått med dom och härmat ljudet av en moppe.

- Asså, jag tyckte det var såå piiinsamt.
 Liksom, hehe, hon härmade den som satt på moppen.
 Vrrrruuuumm, hihi.
- oo jag vet, sen körde en moppe förbi och vi ba skatta och gömde oss i buskarna.
 Det är det pinsammaste jag nånsin varit med om.


Sen börjar dom snacka om en kille som åt maskar.
På skoj skull sa jag att det var jätte nyttigt att äta maskar.
och då blev dom alldeles tysta..

Sen sa jag att jag alltid åt maskar och speciellt myror när jag var liten.
Då säger kompisen.
- Myror, asså pissmyror innehåller massa grejer som är bra för dig,
det har jag hört.

EEEEEH?
Vart får barnen allt ifrån?
Vem har lärt dom det? <-- Läskigt.

Sen gick kompisen hem, efter att dom hade slickat skålen.
Fuck.
Det ville jag liksom göra.
Den var renslickad innan jag ens hunnit lägga in kakan i ugnen.
<-- Jäkla snorungar liksom :O
hahaha!

Aja, sen var det bara att roa sig med att ta hunden på en halvtimmes promenad.
Och såklart virrade jag bort mig.
Men fick hjälp att hitta hem av nån tant.

Sen när jag hade torkat hunden och fått kusinen i säng tog jag ett bad.
När jag kom ut hade hunden lagt sig i min säng där jag skulle sova.
Och jag fick inte bort han.
  • Försökte dra bort hunden.
  • Locka bort hunden.
  • Hota hunden.
Men när jag tog fram en blomspruta och gick mot han..
Så sprang han iväg. <-- woho, power :D

Så den blomspurtan använde jag mig av hela tiden.
Det var typ ganska underhållande.
När jag precis hade somnat, vaknar jag av att hunden stod och juckade mot mig.
Åh, mysigt.
Försökte ta kort på hans dick, för att visa Lida hur den ser ut på en hund när den har bonge.
Men det blev ingen bra bild. <-- Så det får bli nästa  gång.

Vaknade på morgonen av att min moster ringde och sa att jag skulle ut med hunden på en halvtimmes promenad.
<-- kl 7 eller 8 på morgonen? :O
och jag hade somnat typ 3.så ja pigg var man inte.
Sen så somnade jag om när jag kom hem.

Nästa gång när jag vaknade, var det för att kusinens skola ringde och sa,
att min kusin hade ramlat och troligtvis fått hjärnskakning. <-- Oh perfect.
Barnvakten ska ta hand om en hjärnskaking. <-- hur fan ska jag göra då?
Det enda jag vet var att hjärnskakningsfallet ska inte sova.
Hon kom hem och satte sig i köket.
Jag gick ut med dogen igen.

När jag kom hem efter att ha snackat lite med mamma så sitter hon och gråter som fan.
Moster ringer mig och är typ hysterisk.
Mamma ringer mig igen och säger att moster ringt och varit hysterisk.
Så mamma kommer över.
Kusinen bara gråter.
GAAAAAH! <-- Maktlös.

Säger massa saker till henne.
Hon fattar inte.
Mamma säger exakt samma saker som jag sa.
Då fattade hon. <-- Vad gör jag för fel?
Vi åker hem till oss istället och hon spyr i bilen.
God, jag trodde jag oxå skulle spy.

Sen har mamma tait hand om henne.
Jag fick åka tillbaka hem till moster och  ta hand om hunden tills kl 9. <-- men ja.
Har fått betalt. :D <-- 200 kr och jag ska få mer:P

Wiiie :D

/ Rich Bitch X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback