Altanen.

Idag hade min syster liten tjej-grill-middag ^^ Hon hade bjudit över Emmi och Angie.
Dom satt där och drack vin och öl och hejsanhoppsan ^^ Men ja som sagt sjutton som jag är så gillar min mamma inte att jag får något. Tillsist övertalas mamma att jag ska få en liten drink, men hon klagar på den. Då blir jag lite sne och säger:
- neeejdå jag fyller inte 18 om mindre än ett år.. nej jag fyller 14 ja det gör jag! bla bla bla
Då fattade mamma grejen och insåg tror jag att jag faktiskt är äldre än vad hon tror.
Så då fick jag vin till maten också, då var det lite trevligare :)
Jag satt med där en liten stund och åt, sen gick jag på långsväng med jessi. Sen kom jag tillbaka till ett jävla hallå.
Så jag går ut på altanen och blir bjuden på mer vin och en kaffe shot som var riktigt jäkla god!
Så där sitter vi och snackar och tiden går och folket hade fått i sig en massa, inklusive min mor!

Då kom killar in på tal och min syster ska visa vilken snygging min far var när han var ung och min mamma hämtar ett album vi aldrig har sett, och fick reda på historier vi aldrig hört! Det var så underbart trevligt att få veta mer om hur min mamma var när hon var ung! Det var galet roligt! Måste jag faktiskt erkänna.

Fick se hennes snygga, faktiskt riktigt snygga killar som hon hade varit tillsammans med! Och så sa min mamma en liten fräckis!

Angie tyckte hon var lik min mamma när hon var liten och en kille min mamma gillade liknade angies pappa ^^
Ful som mamma är så sa hon:
- ha fråga din pappa om han åkte finlandsfärja under år ---- ;);) Så kanske det går ihop lite bättre!

Nej usch, jag stormtrivdes!

"Nej jag blev inte ledsen för att det tog slut, kanske sviken och besviken.
Eller jag blev ledsen för att jag hade förlorat min bästa vän.."
             
/ X                                                                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback