Frajdey najit

Kortfattat för Zenya är trött:

Efter att ha lackat satan på att comviq fuckat sig komm an hem till Malin.
Senare dyker Lids upp och vi drar till pizzan och beställer pizza.
Under tiden kommer även lilla Josie dit.

Vi kommer hem till Malin igen.
Lidas hängtrosa dök upp.
Skabbigare har man aldrig sätt.
Seriöst, dom måste vara jävligt sköna om hon går runt med dom ^^

Eeeh, på nått vänster så kommer Malin på att vi ska klä ut oss och ta bilder.
Rollerna var: Pappa Ilja (Malin) Mamma Svetlana (Zenya) Dotter Svetlana Jr (Josie) Älskarinnan (Lida)
Åh fy helvete vad man såg ut, kan lätt säga att jag såg hemskast ut.
Rysk kärring är inte min grej asså.
Malin var inte heller fin som ryss, men det var iallafall nån charm haha ^^
Josie var bara för söt.
Lida var sexy ^^

Efter att ha haft askul med det, så skulle vi kolla på film.
Men det slutade med att vi alla satt och kollade på porr istället ^^
Slutet gott allting gott!

Förutom att jag fick gå ensam hem kl halv två från tullingeberg.
Vanligtvis inbillar jag mig inget, men då gjorde jag det.
Som fan, så jag väckte emi och hon prata med mig hela vägen hem ^^

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback