Aaaafrica!

1

"I somras när vi friade midsommar kom det en massa nigerianer ti...."
"HAHAHAHAHAHA"
"Vad är det för kul med att nigerianer kom och firade midsommar?"
"HAHAHAHAHAHA, dom sjunger 'små grodorna små grodorna' "

2

"Asså vad är det för kul med att i somras när vi firade midsommar kom det en massa nigerianer.."
"HAHAHAHAHAHAHAHA"

3

"Ursäkta.. Ah du! Asså kom hit ett tag.. Jag förstår inte asså jag vet inte vad som är så roligt med att i somras när vi firade midsommar kom det en massa nigerianer.. HURRU DU SKULLE BARA VÅGA SKRATTA! "


Peto var tvungen att fråga Adia en fråga.
"Asså det här är en privat fråga.. Men asså är det feta krullet därnere på er afrikans?"

HAHAHA på tåget hem från skolan så fortsatte afrika temat..
Största whiggan satt där med fetaste bongotrumman och satt och luftspelade..
Det var såfult att jag garvade.

PÅ bussen sen så satt feta magikern och gjorde en jävla massa korttrick för sina polare på bussen.
Jag var som förtrollad! Jag bara stirrade och stirrade..
Jag kunde inte sluta kolla på allt han gjorde det var helt unbelievable!
HAHA, jag var fascinerad.

Jag kom till genrepet.
Var på ganska kasst humör, drog några vita lögner om varför jag var försenad.
Ville inte säga att jag gick hem och duschade onödigt länge bara för att det var så skönt.
HAHA, jag vet att jag kommer bli så busted nu bara för att jag skriver det här.
Men det är smällar man får ta ;P

Vi tog en flyktingbuss till globen.
Och på bussen satt jag och drev med folk, tex, jag lurade alla till en tävling som jag visste att jag skulle vinna
För jag hade fuskat lite hehehe!
Vilket var ytterst roande, för mig asså!

"Har du bra betyg?" ^o)
"Haha, jag är bra på att smöra ;)"
"HA aa visst."

Zenya visar henne, hon låtsas att hon blowar.
"Men uuuuuuusch. hihi"

Kommer till globen, det tar ett tag innan vi hittar rätt ingång, men vi hittar det tillslut!
YES!
Vi snicksnackar och sen är det dags att repa på scenen!
Ärligt, jag trodde aldrig det skulle kännas så mäktigt att stå där som det gjorde.
Det är ändå en scen som en massa kändisar varit på.
Lite coolt är det iallafall!

Jag var som sagt på störande humör, och jag hittade mitt lilla offer.
En 92.a som jag tyvärr inte kommer ihåg namnet på.
Var så dryg och elak mot henne, och det roligaste var att hon hade inga comebacks!
Eller hon försökte, men de söög.

"Jag är pervers"
"Ja hon är så pervers"

Vaddå, vågar hon säga pojksnopp i ett stort sällskap?
Yeah Right att hon är pervers, jag tvivlar! :):)
HAHA!


Fan jag är fortfarande ganska fittig! No offense!

"Tänk, en dag står jag på den här scenen... Ensam."
"HAHA, vaddå när alla andra städerskorna gått hem och lämnat dig ensam att städa resten?"
"Vaddå som om du kommer stå här!"
"HAHA, jag smörar mig till det.. 'Hiiii Chriiiiiist ; )'
*vinkar åt en som jobbar där*"

Vi sjöng lite I just can't wait to be king och Circle of Life.
Och fick lite koreografi..

Sen var det hemåt!
Fast jag mötte min pappa istället och han och jag åkte och käkade middag tillsammans!
Mycket trevligt!

Jag åt Biff och beaniesesås och pommes.
Shit den senaste veckan ser mörk ut på nyttighetsfronten!

Sen fick jag lite presenter från Turkiet.
Mycket kul faktiskt! :D

/ X

Kommentarer
Postat av: det lilla miffot med muckler (Matilda)

haha ditt lilla terror barn heter emelie :D och ja, hon är lite pervers. men jag antar att du klassar den kategorin, right?

2007-04-12 @ 21:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback