Long time no see..

well well well, guess who's back again?
ne men jag tänkte ge bloggen ett försök, hade kul förut kan jag ha lika kul nu, eller har jag blivit för mogen? :O höhö.
det var ett jävla tag sen jag skrev sist och jag har genomlidit många dumma händelser och färre framgångar! ;D

jag har:
- tagit studenten, no more obligatorisk skola, och inge mer gratis skolmat.. :(
- skaffat mig ett jobb, japp nån ville faktiskt anställa mig!
- fyllt nitton, woho får köra taxi!
- fått inneboenden, McLovin(kevin) och Kim den Late
- skaffat Ica-kort, jävla massa vuxenpoäng, höhö!
- slarvat bort min hemnyckel, hur fan kan jag gjort det?
- inte skaffat körkort eller ens övningskört, duktig flicka!
- börjat på högskolan, wiho!
- skaffat kissekatt, som har fyfan mer korkad än vad jag är! stackars katt!
- fått en syster jag inte visste att jag hade, big chock indeed, but it turned out to a fucking great one :D

Vilka framsteg! Jag är så påväg att bli vuxen.

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback