sexmastevaraskont.se

Idag har jag gjort en massa, tycker jag iallafall!
Denna dag började med att man satt hos frissan från 14-17 det tog ganska lång tid men ja, "vill man vara fin får man lida pin" som min mor alltid tjatade om när hon borstade mitt trassliga hår när jag var liten!
Iallafall, efter det så mötte jag upp Matilda och vi gick runt på stan och till min stora lycka kunde jag byta ett par skor på Hm fast jag dragit loss och fixat fast den där lappen ni vet som måste finnas kvar om man ska byta in saker.
Sen käkade vi och fikade, sen var det dags för dagens höjdpunkt. Vi gick på en teater,
Det var brudarna från RajRaj om folk nu sett det, vilket jag inte hade gjort.
Iallafall, deras föreställning handlade om sex, haha då kan man ju fatta varför jag var där ^^
Jag skrattade hysteriskt mycket, för i första akten hade de en ganska alternatin sexualföreläsning.

Under pausen dåra så blir jag alldeles paff när Matilda helt plötsligt greppar tag i min arm så hårt att jag tror att jag ska få blodstopp i armen så den trillar av. Hon gjorde det för att hon hade fått syn på den omtalade Björn Gustavsson.
Jag har aldrig varit så där som vissa brudar är över honom. Är kära och besatta i han. Utan jag tycker han är helt grymt rolig, inte min typ av killar till utseendet, men han är rolig. Som Robert Gustavsson, han är ju hysteriskt rolig, men inte fan är han snygg och jag är inte kär i honom.
Men jag kan ju inte låta bli och hälsa på Björn, det är ju såklart man måste. Men man har ju hört om alla brudar som har "jagat" Björn. Så jag ville inte säga något som verkade på.
Så jag gav honom en hylling Zenya-style. Invecklat och utdraget ^^
Till min jävla förvåning blir han glad och ger mig en jäkla kram. Haha what? Jag blev ganska ställd. Lilla Matilda är så söt, så precis efter att han kramat mig ger hon mig en kram. Får ju hans partiklar på sig :P Gullunge.
Nej men det var kul, för jag lyckas alltid träffa på kändisar, och den här gången var det då Björn Gustavsson jag mötte! Undrar vem den nästa är?

Dagens totalmiss var iallafall när jag kliver av tåget och ska vara söt och vinka till Matilda så backar jag rakt in i den stora returlådan på stationen så det smäller till som fan. KUL! Alla som såg det, vilket var ganska många, börjar ju asgarva åt mig. Dessutom hör jag hur dom kommenterar och berättar det för sina kompisar som missar det! SÅ vad ska man säga, det var väl mina 5 sekunder i gatuljuset på Tullinge station. Så varsågod gott folk den bjöd jag på!

/ X

Kommentarer
Postat av: sandra

du skriver ju inget nuförtiden, skärpning ;)

Postat av: Ems

hahah du är ju inte snygg iaf ;)

2008-05-13 @ 12:29:04
URL: http://godknowsems.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback