Tar tandfén tandbitar också?

Oj oj oj, nu har det blivit nollåttornas år. Jo tjena, som om någon 08 kommer ta vara på det då ;P
Måste bara berätta hur jövla klantig, dålig man får vara.

Syrrans hade tjejkväll i fredags och då bjöds det på popcorn, och jag är säker på att det finns fler där ute som gillar att käka dom halvt poppade popcornen, Som ni vet är dom ganska hårda, men inte fan tänker man på det.
SÅ jag käkar på, sen helt plötsligt så kännerj ag hur hårt ett popcorn är så av ren reflex så spottar man ju ut innehållet i sin hand.
Vad ser man? Jo en fucking jävla tandbit :O Whaat?
Jag hade lyckats bita sönder min tand. Hur fan då? Jag är inte direkt en kärring med löständer eller en tant med halvt för ruttnande tänder. Jag är inte ens 20, tack gode gud för det, då hade jag fått betala för att fixa det:P

Iallafall, så nu har man då en liten tandbit i en espresso kopp som jag sörjer över. Hatar att gå till tandläkaren, hon är fan läskig och farlig med hennes grova borr och hon bedövar mig alltid som om jag vore en häst. Vad kul detta kommer att bli.
Hoppas tandfén ger mig en liten slant för tandbiten iallafall..

Idag såg jag på Förtrollad (enchanted) vilket är en Disney film. Chockerande att jag såg den, största disney freaket ever. Värre än vad jag är Harry Potter freak. typ.. förutom att jag drog ett Harry Potter skämt idag, vilket borde vara en varningssignal.
Iallafall den här filmen var en parodi typ på Disney filmen överlag, och fy fan vad jag garvade. Som en hyena vad fan :O Den filmen kommer lätt köpas.

Nästa filmer to go är: Försoning och Ps. Jag älskar dig.

/ X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback