Ttums up for workout and diet

WIHU! vad ska man säga, jag är stolt. Testade att gå på en diet för att förlora lite extra kilon ju och sen har jag försökt att träna lite med, och det har lönat sig. Jag vägde mig för en vecka sen och idag när jag ställde mig på vågen efter över en timmas simning så visar det att jag har gått ner 3.5 kilo?!
Det om något är faktiskt naajst! Jag är glad för att det går åt rätt håll. Jag har varit väldigt motiverad och detta gör mig enbart ännumer motiverad. Det är bara att keep up with the good work :D
Min målvikt är enbart 4.5 kg till sen är jag där och då börjar utmaningen att hålla den. Men det ska jag fanimig göra då.  Har ju fett med stöd, och det visades sig väldigt mycket idag och jag blev glad :D Sen så kom motionscykeln hem så det är bara att fortsätta!

/ X

Kommentarer
Postat av: ems

din syster berättade om viktnedgången. jag tycker du är jätteduktig som verkligen kämpar! keep up the good work! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback