Psycadelic

Hej weirdo ^^
Jag tror jag håller på att bli sjuk, eller så har jag blivit en hypokondriker. Det är bara för mig att välja vad som låter bäst. Så jag kör på det första faktiskt. Låter bättre än någon som inbillar sig att den är sjuk, visst?
Idag har jag lidit av trötthet, snorig näsa och huvudvärk ^^
Den snoriga näsan var då ganska mysig på filminspelningen, det var inte bara hunden som "gregglade". Ja idag fick jag ha med hunden på scen eller vad man ska kalla det. Det var faktiskt kul att hålla i pitbullen när den började skälla och dra och fick en tant att skälla på oss.
Den här gången så var Micke och Matilda med mig, Ellinor skulle även vara med men ja hon kunde inte sen vilket var jääkligt surt tycker jag :( Hennes lillebror behövde hämtas från fritids, så vad skulle hon göra? Men iallafall Wendy var på plats också så det var den sista inspelningen vilket var tråkigt! Hade faktiskt jättekul där må jag säga!

Men men, nu är det upp till mig att försöka hitta mer sånt! Skulle vara jäätteroligt!
/ X

Kommentarer
Postat av: melws

men vi ska fixa dom sexiga bilderna till dig så att alla vill anställa dig jänni!<3
sedan på det där första: vi hoppas på det bästa för den bästa. :)

Postat av: Anonym

meen, det sista jag skrev ko inte med :S
aja, men jag skrev att vi hoppas på det bästa för den bästa, okey? <3:)

2007-09-20 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback