Hmg

Jag fattar inte hur jag ska orka med allt, prov på torsdag. Svenska liksom, med Farbro Barbro Sara! Undrar hur hon fungerar? Sen är det uppsats skrivning snart, och spanska prov som jag är så otaggad på. Och sen fejm och sen jobb och sen handla presenter och sen "bara vara". Sen är det annat jag säkert har förträngt!


Apråpå förträngning, folk som läst psykologi fattar kopplingen snart, undrar om Mariolina har rättat psykologi proven? Skulle vara kul att veta! 

Nått jag inte ska gå in på är ekonomi iallafall, har redan "rubbat" den genom att köpa Guitar Hero och sen ska jag köpa skor och dessutom födelsedagsprestenter x3. Mmm, lovely. Fast det är egentligen bara kul, men ja ekonomi, det är ett mysterium i sig!  Nu gick jag in på det iallafall, men whataheck ^^

/ X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback